Gå til innhold

Gå til sengs for kos, ikke sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jente går til sengs med en gutt fordi hun ønsker kos, og de har dermed ikke sex. Er det på en måte slemt ovenfor gutten som håpet på sex, eller er det greit å ønske kun litt kos? Burde jenta latt vær fordi hun visste gutten håpet på mer, eller er dette noe gutten må takle fordi jenta ikke har sagt på forhånd at hun vil ha sex? Kommer det an på settingen? 

Anonymkode: 24575...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er avklart på forhånd så er det jo gutten som velger om han er med eller ei!

Anonymkode: ee66f...bf9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er avklart på forhånd så er det jo gutten som velger om han er med eller ei!

Anonymkode: ee66f...bf9

Okei, men hva hvis de bare blir enige om å gå til sengs men ikke mer spesifikt? 

- TS

Anonymkode: 24575...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun sagt hva hun ønsker, og han har vært enig. Er det ikke noe å bli sur for. 

Anonymkode: d64cd...c5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør fordi jeg vet om folk som virker å synes at dette er å lure gutten på en måte. De går til sengs uten å si spesifikt på forhånd om de skal ha sex eller ikke. Så har de ikke sex og gutten føler seg lurt. Men det er vel en sjanse han må ta når ikke sex var avtalt på forhånd. Eller?

- TS

Anonymkode: 24575...ff0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør fordi jeg vet om folk som virker å synes at dette er å lure gutten på en måte. De går til sengs uten å si spesifikt på forhånd om de skal ha sex eller ikke. Så har de ikke sex og gutten føler seg lurt. Men det er vel en sjanse han må ta når ikke sex var avtalt på forhånd. Eller?

- TS

Anonymkode: 24575...ff0

Som mann ville jeg satt stor pris på å få vite det på forhånd i alle fall; "blue balls" er ikke noe å tulle med 😂

Det kan gjøre helt sykt vondt...

Når det er sagt har jeg ikke noe mot å bare kose i seg selv, men ja; menn har en ekte fysisk greie der man får fysisk vondt om man ikke tar forholdsregler...

Anonymkode: a1b5c...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok følt meg litt lurt ja. :) Og ja, jeg forstår at det ikke automatisk betyr sex. Når det er sagt så tviler jeg på at det hadde blitt en gjentagende sak...

Anonymkode: 44358...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En jente går til sengs med en gutt fordi hun ønsker kos, og de har dermed ikke sex. Er det på en måte slemt ovenfor gutten som håpet på sex, eller er det greit å ønske kun litt kos? Burde jenta latt vær fordi hun visste gutten håpet på mer, eller er dette noe gutten må takle fordi jenta ikke har sagt på forhånd at hun vil ha sex? Kommer det an på settingen? 

Anonymkode: 24575...ff0

Det går helt fint. Men ikke lag drama den dagen jenta har lyst på sex og det bare blir kos. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tiden var det jo vanlig at jeg våknet opp med ei jente på siden av meg etter en fest... De stolte såpass på meg at jeg ikke prøvde meg. Det handlet om tillit begge veier og at jeg hadde den beste dobbelsenga... Ikke uvanlig å våkne til fittelukt heller, så de har nok kjent lysten i løpet av morgentimene før jeg våknet🤔

I den alderen for gutter får de jo en sånn steinharding av å bare kose, uten tømming er jo direkte ondt🤐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si det er dårlig gjort, men jeg tror det blir bedre stemning om man sier klart fra at man bare vil kose og ikke ha sex. Ellers kan han nok bli litt skuffet.

Han bør uansett ikke bli sur og klage, men man kan egentlig ikke klandre noen for å bli skuffet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det er å lure han ja hvis han ikke vet om det på forhånd, men hva så? Finnes nok av jenter som er ærlig før de havner til sengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Warrior skrev:

Det er å lure han ja hvis han ikke vet om det på forhånd, men hva så? Finnes nok av jenter som er ærlig før de havner til sengs. 

Nå hadde de ikke blitt enige om sex i utgangspunktet da, bare å gå til sengs.

- TS

Anonymkode: 24575...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå hadde de ikke blitt enige om sex i utgangspunktet da, bare å gå til sengs.

- TS

Anonymkode: 24575...ff0

Dette er uansett bare en bagatell. Jeg skrev at han kanskje blir litt skuffet, men det er virkelig ikke en stor sak. Han må takle det og være glad til for litt kos. 

Hvis noen lager en sak ut av det er det et forsøk på å presse deg til sengs. Det er dårlig stil. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel det samme som om noen går til sengs og håper på kos, så blir det bare knull, tøm og ferdig

Anonymkode: 855f6...4a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå til sengs med noen er jo et uttrykk for sex. Å ligge sammen er sex. Å sove sammen er ikke sex.

Her kommer det ann på hvordan hun har formulert seg. Bruker hun ordene "gå til sengs" eller "ligge" så er det lureri å bare ville kose. Spør hun om de skal legge seg, eller om han vil sove over, er det ikke underforstått sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs da mye på relasjonen dem mellom, vil jeg si. 

Men i utgangspunktet, hadde jeg ikke hatt sex i tankene, om jeg sa "skal vi gå til sengs" sent på kvelden.. 

Men her vet vi egentlig for lite. 

Anonymkode: d64cd...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666

Man kan ikke forlange sex. Dersom den ene sier nei, skal den andre respektere det. Dette gjelder selvsagt begge veier.

Pussig at dette skal være et spørsmål, det bør være innlysende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Warrior skrev:

Det er å lure han ja hvis han ikke vet om det på forhånd, men hva så? Finnes nok av jenter som er ærlig før de havner til sengs. 

Kanskje hun heller ikke vet på forhånd hvor langt hun er villig til å gå? Hva om hun i utgangspunktet hadde lyst på sex men han sa eller gjorde noe som fikk henne til å miste lysten. Skulle hun fullføre fordi det var "avtalt"? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, Thyra skrev:

Kanskje hun heller ikke vet på forhånd hvor langt hun er villig til å gå? Hva om hun i utgangspunktet hadde lyst på sex men han sa eller gjorde noe som fikk henne til å miste lysten. Skulle hun fullføre fordi det var "avtalt"? 

Er jo litt merkelig å gå til sengs med noen som du mister lysten på tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor sier ikke menn ifra når de kun vil ha sex? Det kan få dødelige konsekvenser. Kvinner liker kos, sånn er det bare. Gå vekk om du ikke vil ha det. Du fortjener ikke sex.

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...