Gå til innhold

Jeg hater meg selv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg virkelig hater meg selv. Føler ikke at det er en eneste ting som er bra ved meg selv. 
Flere som har det sånn?

Anonymkode: 7e36f...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du det sånn hele tiden, eller er det akkurat nå? Hvorfor tror du at det ikke er noe som er bra med deg?

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg hater meg selv.

Anonymkode: c0fea...a81

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg virkelig hater meg selv. Føler ikke at det er en eneste ting som er bra ved meg selv. 
Flere som har det sånn?

Anonymkode: 7e36f...744

Uff, da. Hvorfor hater du deg selv?

Har du aldri tenkt på at denne verden ville ha manglet noe vesentlig hvis ikke du var til?

Skjønner godt at livet kan være vanskelig, men man må bare gjøre det beste ut av det så lenge man lever; hver dag som går, er den siste i sitt slag, og kommer aldri tilbake igjen, aldri noen sinne.

Slik fører livet oss på nye veier for hver dag som går, med nye tanker, nye muligheter.

Så jeg ønsker deg alt godt videre, rett og slett fordi du er deg selv, fordi du gir denne verden noe bare fordi du er til.

Anonymkode: 65b0d...a9f

Skrevet

Hvorfor er du så streng mot deg selv? Du er sikkert mer enn bra nok!! Alle kan gjøre feil, eller ikke mestre noe.. det betyr ikke at du ikke er bra nok.. alle tryner iblandt eller driter seg ut.. hva så? Da reiser en seg og går videre med en erfaring rikere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...