AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Begynte å fryse her i sted og gikk for å se på gradstokken. Er 5.6 grader ute! Har gått i fra over 30 til 5.6 på 2 dager, er jo helt sinnsykt. Bare noen grader unna frost. Kunne sikkert bare sett på yr eller noe men andre her som har fått kulde? Anonymkode: 0597d...2dc 2
Sirah Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 (endret) Oj det var en voldsom forskjell! Er blitt kaldere her også, men ikke så kaldt. Nå skal jeg jaggu ut å sjekke. Oppdatert: 14 grader her Endret 30. juni 2020 av Sirah
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Her har det vært 6 grader på det kaldeste i natt, flaks at jeg tok inn alle sommerblomstene mine ellers hadde de vel dødd alle sammen. Har funnet frem strømpebukser og sokker igjen, og da føles det veldig som høst. Leste et sted at meteorologene prøvde å overbevise om at det er dette som er normal norsk sommer, men det håper jeg virkelig ikke stemmer for da må jeg emigrere til et land hvor jeg slipper å fryse stort sett hele året. Alle dere som brukte sommerdagene til å lengte etter kulde, høsten kom i slutten av juni i år, det må være rekordtidlig så det håper jeg dere er fornøyd med. Vi som liker sol og sommer fortjener tross alt å få noen dager å kose oss på vi også. Foreløpig ingenting som tyder på at vi skal få sommer igjen så jeg velger å forberede meg på å vente til neste år, og kanskje få et par akseptable dager da. Anonymkode: 35279...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Virker å bli normalen at det blir sprengvarmt tidlig vår også begynner det å høstes i slutten av juli. Anonymkode: 28678...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå