Gå til innhold

Antidepressiva ifb med pms

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Er det noen som har erfaring med antidepressiva som behandling mot ekstrem Pms? (det psykiske rundt)

Jeg fikk utskrevet dette mot min pms fordi jeg blir nesten suicidal. Samtidig som jeg får noen å snakke med. Skal begynne ved neste El og jeg kjenner symptomer på at helvetet er i gang. 

Det skal visst ha god effekt sier legen, og det tror jeg på, hun virker flink. Men jeg et spent på andres opplevelser? 

Anonymkode: 4bb4d...542

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker antidepressiva mot pms. Eller PMD som det kalles, premenstruell dysfori. Jeg ble også suicidal hver måned.

Jeg testet først å gjøre det sånn som du har fått beskjed om, starte å ta pillene ved eggløsning og fram til første eller andre dag av mensen. Det funka fint, men av ulike årsaker så ble det mer hensiktsmessig for meg å heller ta tablettene kontinuerlig. Men seriøst, det ble en helt ny opplevelse for meg, kan ikke sammenligne sånn jeg har det nå med hvordan det var før.

Anonymkode: 8c8f3...604

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker antidepressiva mot pms. Eller PMD som det kalles, premenstruell dysfori. Jeg ble også suicidal hver måned.

Jeg testet først å gjøre det sånn som du har fått beskjed om, starte å ta pillene ved eggløsning og fram til første eller andre dag av mensen. Det funka fint, men av ulike årsaker så ble det mer hensiktsmessig for meg å heller ta tablettene kontinuerlig. Men seriøst, det ble en helt ny opplevelse for meg, kan ikke sammenligne sånn jeg har det nå med hvordan det var før.

Anonymkode: 8c8f3...604

Takk for svar ❤️ så fint at det fungerte for deg! Etter hvor lang tid kjente du at du fikk det bedre? Hvordan er livet ditt nå? Fikk du annen behandling som samtaler eller noe sånt? 

Jeg håper det vil det for meg også, jeg har alt for høy toleranse når det kommer til medisiner, så håper det har effekt😅 å snakke om ting gjør det jo bare verre for jeg skifter jo mening uka etter uansett ikkesant. Kommer jo ingen vei 😊 

Anonymkode: 4bb4d...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...