Gå til innhold

Han flytter snart

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gutt for 3 uker siden som jeg liker godt. Han sier jeg er pen, virker seriøs, spør mye om meg og vil bli kjent, opptatt av å holde samtalen gående osv. I tillegg har han tatt meg med ut, gått tur, vært ute med båt og gjort slike ting. Han vil også vente me sex for han vil vise meg at han er ordentlig

Likevel er det to ting som holder meg tilbake: han flytter snart 3 timer unna, og i tillegg tar han ikke kontakt de dagene vi ikke sees. Dette med kontakten plager meg faktisk mest mtp at han skal flytte unna og kontakt er vesentlig. Han bruker nesten ikke sosiale media, og kan bruke en dag på å svare der. Jeg har fått nr hans og vi har ringes en gang hver, men føler det er vanskelig å ta kontakt på SMS? Hva skal jeg spørre om? Hadde vært enklere om han hadde Snapchat eksempel for da kan man sende mer «random» ting. 

Er det ett dårlig tegn at han tar lite kontakt mellom møtene? Etter vi har vært med hverandre sender han meg alltid en fin melding om at han trives i selskapet mitt og eller lignende. 

Anonymkode: 2e2a5...2e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvordan tror du folk klarte å bli kjærester før Snapchat ble funnet opp? ;)

Anonymkode: 1b5f5...341

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan tror du folk klarte å bli kjærester før Snapchat ble funnet opp? ;)

Anonymkode: 1b5f5...341

Hehe kanskje de ble kjæreste med en som ikke skulle flytte og så hverandre hver dag. Kontakten plager meg fordi han skal flytte og jeg derfor ser for meg at kontakt via telefon eller sosiale media er viktig 

Anonymkode: 2e2a5...2e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...