lady90 Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Sliter med typiske allergireaksjoner innimellom, spesielt om morgenen. Rennende nese og kløe i øynene. Tok idag en allergitablett som jeg hadde liggende fra noe annet (cetirizin), (selvom jeg ikke har fått påvist allergi), og det fungerte superbra. Ikke hatt symptomer på allergi resten av dagen. Men har slitt med ekstrem trøtthet i ettermiddag/kveld. Merket det godt da vi skulle noen ærend i ettermiddag, sleit virkelig med å holde meg våken bak rattet. Beina har også vært blytunge. Kom hjem rundt 1830 og sovna rett på sofaen og våkna igjen 21! Veldig vanskelig å våkne igjen her, å gå opp trappa er som å slepe en sekk steiner med seg, og øynene er såre og trøtte Tenkte først det bare var en reaksjon på lite søvn, men kom så på den allergitabletten jeg tok i morges. Kan det være årsaken? Andre som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Hvis du leser pakningsvedlegget så ser du hva de vanligste bivirkningene er. Trøtthet, sløvhet. Du skal ALLTID lese pakningsvedlegget før du tar medisiner! Anonymkode: eebb5...878
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Man kan bli trøtt og slapp av allergimedisiner, ja. Det er helt sikkert grunnen. Anonymkode: 0b73b...ddd
lady90 Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser pakningsvedlegget så ser du hva de vanligste bivirkningene er. Trøtthet, sløvhet. Du skal ALLTID lese pakningsvedlegget før du tar medisiner! Anonymkode: eebb5...878 Tenkte meg vel ikke om denne gangen. Tenkte at allergimedisin er såpass vanlig og den hadde ikke rød varseltrekant. Har tatt den før uten å oppleve det samme (som jeg kan huske da)
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Ja, tok en og sov på sofaen på dagtid. Det pleier jo aldri å skje så jeg skjønte fort hvorfor 😂 Anonymkode: c11ea...f21
lady90 Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan bli trøtt og slapp av allergimedisiner, ja. Det er helt sikkert grunnen. Anonymkode: 0b73b...ddd Men kan reaksjonen komme så lenge etter? Tok tabletten til frokost og reaksjonen kom først kl 15-16
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, lady90 skrev: Men kan reaksjonen komme så lenge etter? Tok tabletten til frokost og reaksjonen kom først kl 15-16 Nesten samme her så tenker det er normalt. Anonymkode: c11ea...f21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå