Gå til innhold

Mercedes EQC - plass til barnevogn?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen  som har denne bilen? 

Anonymkode: 3c1db...02a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

når du kjøper en bil til ca. 900k så bør du kanskje teste den selv??

Anonymkode: 7f520...a98

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

når du kjøper en bil til ca. 900k så bør du kanskje teste den selv??

Anonymkode: 7f520...a98

Hvor står det noe som helst om at de skal kjøpe? Er kun ett spørsmål om hvor god plass der er. Yeezz. 

Anonymkode: 3c1db...02a

Skrevet

Vi testet og fikk plass til vår Stokke trailz 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

når du kjøper en bil til ca. 900k så bør du kanskje teste den selv??

Anonymkode: 7f520...a98

Startprisen er på rundt 650.000 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SansaS skrev:

Startprisen er på rundt 650.000 

Du kjøper ikke en Mercedes til startpris 😊 følger som minimum ( og da er det skrapet) ekstrautstyr for 100K.

Anonymkode: 4d9ed...eb6

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SansaS skrev:

Vi testet og fikk plass til vår Stokke trailz 

Flott! Den er vell noe større enn Emmaljunga sin ntx90 eller hva den heter så sa er det plass til den :) 

har du plass til noe mer bak i enn vogna? 
Er dere fornøyd?

Anonymkode: 3c1db...02a

AnonymBruker
Skrevet

sjekk tesla bjørn på youtube

Anonymkode: 51dbd...062

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper ikke en Mercedes til startpris 😊 følger som minimum ( og da er det skrapet) ekstrautstyr for 100K.

Anonymkode: 4d9ed...eb6

Nå er det kampanje på de, så vi betalte 680k men da hadde vi en ekstra rabatt på 20k fra arbeidsgiver. Eneste vi ikke har er memori på setene og head up display. 

Anonymkode: 3c1db...02a

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott! Den er vell noe større enn Emmaljunga sin ntx90 eller hva den heter så sa er det plass til den :) 

har du plass til noe mer bak i enn vogna? 
Er dere fornøyd?

Anonymkode: 3c1db...02a

Vi testa bare med sportsdelen men tror kurven også får plass. Vi venter på vår, den skal komme i august ☺️ 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper ikke en Mercedes til startpris 😊 følger som minimum ( og da er det skrapet) ekstrautstyr for 100K.

Anonymkode: 4d9ed...eb6

Ja, men poenget er at ikke alle bruker 300.000 på ekstrautstyr. Dvs at prisen ligger godt under 900.000. 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2020 den 19.38, SansaS skrev:

Vi testa bare med sportsdelen men tror kurven også får plass. Vi venter på vår, den skal komme i august ☺️ 

Å heldige dere, vår kommer i september 🤩🤩

Anonymkode: 3c1db...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...