Gå til innhold

Før analsex, er dette innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på do nr 2 to ganger i dag. Tror dere tarmen er tømt da og klar for analsex? Fare for at analsex gjør at mer avføring kommer ut?
Er olje bedre enn glidemiddel? 
Hvis jeg likte finger i rumpa, tror dere jeg kommer til å like penis au der? At jeg vil tåle det? Finger var ikke vondt og jeg likte det allerede første gang. Gikk uten glid da. Kun spytt og mine safter. 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Men lite sannsynlig for søl når jeg har vært på do? 
Fordel at jeg likte fingring i rumpa? At jeg kanskje liker penis også der da? 
Ble overrasket at det ikke var vondt og at jeg likte det godt. Han var flink og varme meg opp da. Men grugleder meg. 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av i det han trenger inn i deg så kommer dette til å gå helt fint. Min erfaring er at hvis du har tømt deg noen timer før du planlegger å bli tatt analt så blir det ikke søl. Og om det skulle bli det er det ikke noe å bekymre seg for, ta en kjapp dusj etterpå ( uansett lurt) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg en sånn liten flaske som man får når man kjøper klystér som jeg fyller med lunkent vann og spyler opp i rumpa et par ganger. Hvert spyl får deg til å tømme hva enn som er i nederste del av tarmen, som regel kommer det ut endel (ikke masse, men mer enn jeg ønsker at han skal få på penis..) ved første spyl. Hvis det er tilnærmet rent andre gangen, stopper jeg, ellers tar jeg en tredje runde. 

Anonymkode: 43dd7...a66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Bare slapp av i det han trenger inn i deg så kommer dette til å gå helt fint. Min erfaring er at hvis du har tømt deg noen timer før du planlegger å bli tatt analt så blir det ikke søl. Og om det skulle bli det er det ikke noe å bekymre seg for, ta en kjapp dusj etterpå ( uansett lurt) ...

Ikke trykke i mot? Fordel med kondom? Evnt hvorfor? Vanlig å bli vond i analen etterpå? Lenge? 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg en sånn liten flaske som man får når man kjøper klystér som jeg fyller med lunkent vann og spyler opp i rumpa et par ganger. Hvert spyl får deg til å tømme hva enn som er i nederste del av tarmen, som regel kommer det ut endel (ikke masse, men mer enn jeg ønsker at han skal få på penis..) ved første spyl. Hvis det er tilnærmet rent andre gangen, stopper jeg, ellers tar jeg en tredje runde. 

Anonymkode: 43dd7...a66

Takk for tips. Men jeg takler ikke å gjøre slik på meg selv. Men kan kanskje bruke dusjhodet med hard stråle inn i anus? 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Men jeg takler ikke å gjøre slik på meg selv. Men kan kanskje bruke dusjhodet med hard stråle inn i anus? 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Ikke hard stråle, og pass på at vannet ikke er for varmt..... fyller du deg opp litt forsiktig et par ganger er det garantert ikke søl :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Men jeg takler ikke å gjøre slik på meg selv. Men kan kanskje bruke dusjhodet med hard stråle inn i anus? 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Kan bruke en Imsdal-flaske 😊

Anonymkode: e8182...185

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kondom da? Vanlig at de kommer inni anus? 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å planlegge hva man skal gjøre i senga dagen i forveien?  Hva skjedde med spontanitet?  Ut med badevannet til milleniumsgenerasjonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Men jeg takler ikke å gjøre slik på meg selv. Men kan kanskje bruke dusjhodet med hard stråle inn i anus? 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Hvis du har for hard stråle, går vannet lenger opp og drar med seg mer, og det tar lang tid før det blir rent 

Lavt trykk på vannet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høytrikkspyler med turbodyse bør brukes FØR analsex..garantert rent.

Anonymkode: c84e0...19a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dette? 

Anonymkode: 92715...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk dette? 

Anonymkode: 92715...af9

Det ble utsatt. Men skjer nok en dag snart. Får spise lite den dagen og prøve å få gå godt nok på do. Takknemlig for alle tips. 

Anonymkode: 9a8c0...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spise lite funker dårlig, du bør heller spise jevnt, sånn at du får jevn avføring. 

Ellers har du alt fått forslag om spyling. 

Anonymkode: 3e1f1...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventes når man er på besøk der bæsjen bor.. 

Men ja skjønner hva du tenker. Jeg er mer "redd" for bæsjesøl enn han som er inni. Men er bare å vaske seg etterpå.

Anonymkode: 77d4d...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 19.36, Whistler skrev:

Er det vanlig å planlegge hva man skal gjøre i senga dagen i forveien?  Hva skjedde med spontanitet?  Ut med badevannet til milleniumsgenerasjonen?

Ganske åpenbart at en date ender med sex dersom man allererede er på det stadiet da. 

Men renslighet ved analsex trumfer spontanitet og eventuelt søl. Jeg slapper mye mer av om jeg vet at han bare kan gjøre hva han vil uten at jeg trenger å bekymre meg for det. 

Anonymkode: 657a3...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt så hardt over hvor mange ganger jeg har vært på toalettet og spist før analsex. Spyler litt iforkant.

Har aldri opplevd at det har blitt avføringssøl under akten. 

Anbefaler og bruke mye glidemiddel, og kondom kan være greit, da det kan være litt ekkelt å kjenne at det renner sperm i lange tider etterpå😅

Anonymkode: a765f...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...