Gå til innhold

Mari Krogshus - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dukket opp en reklame for dette firmaet/denne dietten. Når jeg googler finner jeg ingen erfaringer, bare masse diskusjoner ang henne som person og uttalelser hun har kommet med. Men om hun har hatt og hjulpet over 20 000 som hun påstår selv burde det vel være masse erfaringer (og ikke kun faglige diskusjoner?) rundtomkring?

Så derfor: Noen som har erfaringer? Er det enkelt å følge, eller mye stress? Er det "vanlig" mat eller mye basert på lavkarbo osv? 

Ønsker ikke diskusjoner rundt metode eller hva hun har sagt her og der... Det finnes det andre tråder til... 

Anonymkode: 12bfa...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel stort sett ganske klar lavkarbo hun fronter? (med forbehold om at jeg blander med noen andre) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke lavkarbo. Mer smartkarbo. Feks knekkebrød lagd på frø, smoothies, søtpotet og feks fries til middag. Mange gode oppskrifter. Kjøttkaker, biffgryter med potet og grønnsaker.. 

Jeg ble litt lei og kjører nå mitt eget løp😅 

Anonymkode: 7e180...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke lavkarbo. Mer smartkarbo. Feks knekkebrød lagd på frø, smoothies, søtpotet og feks fries til middag. Mange gode oppskrifter. Kjøttkaker, biffgryter med potet og grønnsaker.. 

Jeg ble litt lei og kjører nå mitt eget løp😅 

Anonymkode: 7e180...80f

Ikke vanskelig å følge forresten. 

Anonymkode: 7e180...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna, søk på nettet.

Anonymkode: 1a809...b86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg går på dette nå, og er super fornøyd, du trenger ikke følge ukeplaner slavisk, men komponere egne retter etter en basis mal. Mye grønnsaker, bær og frukt. Kjøtt og fisk og masse egg. Veldig sundt kosthold, metter veldig bra, da man spiser uprossesert mat, og jeg mister søtsuget på dag(var pepsimax avhengi, drakk 1-1,5 liter om dagen). Nå spiser jeg 2-3 måltider om dagen, og er ikke sulten utenom de måltidene, spiser litt ekstra frukt, fordi jeg ammer. Kan virkelig anbefale dette kurset, mange gode oppskrifter. 

 

Jeg har tidligere gått på lavkarbo, og det jeg savnet da, var å kunne spise mer rotgrønnsaker og frukt, det kan jeg nå, og det passer meg mye bedre. 

Anonymkode: 47c2b...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på dette nå, og er super fornøyd, du trenger ikke følge ukeplaner slavisk, men komponere egne retter etter en basis mal. Mye grønnsaker, bær og frukt. Kjøtt og fisk og masse egg. Veldig sundt kosthold, metter veldig bra, da man spiser uprossesert mat, og jeg mister søtsuget på dag(var pepsimax avhengi, drakk 1-1,5 liter om dagen). Nå spiser jeg 2-3 måltider om dagen, og er ikke sulten utenom de måltidene, spiser litt ekstra frukt, fordi jeg ammer. Kan virkelig anbefale dette kurset, mange gode oppskrifter. 

 

Jeg har tidligere gått på lavkarbo, og det jeg savnet da, var å kunne spise mer rotgrønnsaker og frukt, det kan jeg nå, og det passer meg mye bedre. 

Anonymkode: 47c2b...68a

Hilsen Mari? 😂

Leser man på facebook ser man jo at hun har en skrue løs.

Kosthold er enkelt det.

Anonymkode: 1a809...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...