AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Hei, Er det sosialt akseptabelt for menn å bruke lillashampo? Anonymkode: 10bc8...cd5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Nei, menn bruker bare smørefett og grønnsåpe. Anonymkode: 8b5f5...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Menn kan vel bruke alt, for min del. Vil gjerne at de lukter godt og ikke bare head n shoulders og dobbeldusch. Men det kan sikkert hende det kommer en eller annen teit kommentar fra de guttevennene dine. De har en tendens til å sette en på plass dersom man nærmer seg noe som anser som feminint. Så får man bare klare å ha litt integrert. Jeg er ferdig med hva som er sosialt akseptabelt, bortsett fra skikk og bruk. Anonymkode: 01028...406 1
Gjest Paramount Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Alt er akseptabelt i dag. Selv tar jeg den nærmeste flasken, men har etter hvert lært meg å se etter at det ikke står "Balsam" på den. Det gir et merkelig resultat.
Shackle Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Takk for tilbakemeldinger, synes selv håret mitt ser mye bedre ut når jeg bruker lillashampoo som nøytraliserer gulfargen i blondt hår men har ikke hørt at menn bruker slik.
Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Menn kan bruke hva de vil. Akkurat som kvinner. 3 minutter siden, Shackle skrev: Takk for tilbakemeldinger, synes selv håret mitt ser mye bedre ut når jeg bruker lillashampoo som nøytraliserer gulfargen i blondt hår men har ikke hørt at menn bruker slik. Kanskje fordi hvilken shampoo folk bruker er ikke noe folk flest går rundt å snakker om?
Shackle Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 1 minutt siden, Warrior skrev: Menn kan bruke hva de vil. Akkurat som kvinner. Kanskje fordi hvilken shampoo folk bruker er ikke noe folk flest går rundt å snakker om? Mye mulig 🙂
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 Tviler på at noen bryr seg hva slags shampoo du bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå