Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det sosialt akseptabelt for menn å bruke lillashampo?

Anonymkode: 10bc8...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, menn bruker bare smørefett og grønnsåpe.

Anonymkode: 8b5f5...bf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan vel bruke alt, for min del. Vil gjerne at de lukter godt og ikke bare head n shoulders og dobbeldusch. Men det kan sikkert hende det kommer en eller annen teit kommentar fra de guttevennene dine. De har en tendens til å sette en på plass dersom man nærmer seg noe som anser som feminint. Så får man bare klare å ha litt integrert. Jeg er ferdig med hva som er sosialt akseptabelt, bortsett fra skikk og bruk.

Anonymkode: 01028...406

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Alt er akseptabelt i dag. Selv tar jeg den nærmeste flasken, men har etter hvert lært meg å se etter at det ikke står "Balsam" på den. Det gir et merkelig resultat.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, synes selv håret mitt ser mye bedre ut når jeg bruker lillashampoo som nøytraliserer gulfargen i blondt hår men har ikke hørt at menn bruker slik.

Gjest Warrior
Skrevet

Menn kan bruke hva de vil. Akkurat som kvinner. 

3 minutter siden, Shackle skrev:

Takk for tilbakemeldinger, synes selv håret mitt ser mye bedre ut når jeg bruker lillashampoo som nøytraliserer gulfargen i blondt hår men har ikke hørt at menn bruker slik.

Kanskje fordi hvilken shampoo folk bruker er ikke noe folk flest går rundt å snakker om?

Skrevet
1 minutt siden, Warrior skrev:

Menn kan bruke hva de vil. Akkurat som kvinner. 

Kanskje fordi hvilken shampoo folk bruker er ikke noe folk flest går rundt å snakker om?

Mye mulig 🙂

Skrevet

Tviler på at noen bryr seg hva slags shampoo du bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...