Gå til innhold

Verdens verste hundeeier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk tur med hunden min og på vei hjem bæsjet den foran et hus.. jeg hadde ikke flere poser igjen, og måtte slik tisse at jeg bare løp hjem.. skulle bort å ta det opp etterpå.. men glemte det hele. 
i dag våknet jeg av at kvinnen som bor i huset hadde tatt bilde av bæsjen og langt ut det sinteste innlegget på fb ever. Om ubrukelige hundeeiere osv. Fikk masse kommentarer og alle var sinte.. 

tror ikke de vet det var min hund. Men vet jo aldri.. får meg ikke til å ta kontakt å si det var meg heller etter alle de mld som er skrevet på fb. 

andre som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 5ea0a...b6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd dette, men dette er jo bare å legge inn i skuffen med tabber, så glemme det. Gjort er gjort. Det er hun som har ett problem når hun legger det ut sånn. 

Neste gang tar du med ekstra poser, så går dette veldig bra!

Anonymkode: 826df...47f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke opplevd dette, men dette er jo bare å legge inn i skuffen med tabber, så glemme det. Gjort er gjort. Det er hun som har ett problem når hun legger det ut sånn. 

Neste gang tar du med ekstra poser, så går dette veldig bra!

Anonymkode: 826df...47f

Ja, det var en tabbe.. men det innlegget var sykt. Og ikke minst alle som kommenterte.. 

har alltid med meg poser. 
de selv har 4 hunder som løper fritt i Hagen deres og driter.. de går aldri tur med hundene, de bare løper rundt i en liten hage.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var en tabbe.. men det innlegget var sykt. Og ikke minst alle som kommenterte.. 

de selv har 4 hunder som løper fritt i Hagen deres og driter.. de går aldri tur med hundene, de bare løper rundt i en liten hage.. 

Javel? Så lenge de driter i deres hage så ser jeg ikke problemet. Du skyver dine tabber over på de, de er sikkert DRITTLEI udugelig hundeeiere som lar hunden drite overalt på offentlige plasser og ikke plukker opp etter seg. Forstår godt at folk blir forbanna.

Anonymkode: 7c712...bac

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet du hva! Noe lignende skjedde meg senest i natt. Men jeg tenkte egentlig at det var midt på natta, så det får bare både være og gå bra.

Jeg gikk tilbake og plukket opp bæsjen da jeg hadde fått sove bittelitt, og husket faktisk å ta med meg pose den gangen. Men da hunden også spøy masse gult med gress rett utenfor døra fortalte jeg samboeren min at det fikk han ta seg av. Jeg tror han fikk ordnet det til slutt, men er litt usikker på når. 

Anonymkode: b5263...f10

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo ikke vite at hundeeier tenkte å komme tilbake for å plukke det opp, men glemte det. Det finnes masse uansvarlige hundeeiere som aldri plukker opp etter hunden sin, og med ingen intensjoner om å komme tilbake for å plukke det opp. 

Jeg har selv hund. Her sjekker jeg alltid at jeg har hundeposer FØR jeg går ut døra: ikke bare fordi jeg hater å la sånt ligge, men også fordi man får sjekke avføringa (farge og konsistens) når man plukker opp.

Forstår at tabber kan skje, men forstår også at det er irriterende å finne sånt foran huset sitt. Hun har all rett til å bli irritert. Du må bare legge det bak deg og passe på at du tar med nok poser i fremtiden

Anonymkode: e8a32...864

• Liker 8
Skrevet

Synes det er mye verre med alle hundeeiere som tar det i en pose og slenger fra seg posen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo ikke vite at hundeeier tenkte å komme tilbake for å plukke det opp, men glemte det. Det finnes masse uansvarlige hundeeiere som aldri plukker opp etter hunden sin, og med ingen intensjoner om å komme tilbake for å plukke det opp. 

Jeg har selv hund. Her sjekker jeg alltid at jeg har hundeposer FØR jeg går ut døra: ikke bare fordi jeg hater å la sånt ligge, men også fordi man får sjekke avføringa (farge og konsistens) når man plukker opp.

Forstår at tabber kan skje, men forstår også at det er irriterende å finne sånt foran huset sitt. Hun har all rett til å bli irritert. Du må bare legge det bak deg og passe på at du tar med nok poser i fremtiden

Anonymkode: e8a32...864

Gjør som regel det jeg også. Men denne gangen glemte jeg det.. jeg hadde ikke nok poser med meg.. hadde bare to og de var brukt opp før hun satte seg ned og gjorde sitt fornøyde foran huset deres 🙈 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette har skjedd med de fleste. Jeg har også glemt pose. Prøver å alltid ha poser i jakkelommen og et par knytt på båndet. 

Heldigvis ser jeg på hunden når de  må på do. Da drar jeg den med meg litt ut i grøften. Men om den driter midt på fortau, innkjørsel osv så kan man ta en pinne å forsøke dytte ut i grøften. 

Anonymkode: 8f026...05c

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at folk blir sure jeg, om det ligger bæsj rett foran huset deres...

Det går an å ta en pinne og skyve det ut i grøfta, eller rett og slett sparke det bort med skoa? Ja, det er mye bedre at hundeeieren får litt bæsj på skoa, enn en eller annen uskyldig som kanskje tråkker/sykler/kjører barnevogna oppi det... 

Og om du ikke er avslørt som synderen i det FB-innlegget, er det jo ingen som kommer etter deg. Bare å ta lærdom av det til neste gang. 

Anonymkode: f7c62...999

Gjest Alkoholist
Skrevet

Dette skjer nok de fleste av og til som er på luftetur med hunden. Glem det for denne gang og gå videre. Husk heller pose neste gang. 

Skrevet
On 6/30/2020 at 3:00 PM, AnonymBruker said:

Men det betyr jo ikke at det er greit at du ikke tar med dritten etter din hund!

Hvordan kan du si at du alltid har med deg poser hvis du ikke hadde det den gangen? Man tar jo ikke med en pose, gjør man? De jeg kjenner har som regel 5-6 poser med til enhver tid. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...