Gjest trollemamma Skrevet 29. juni 2013 #21 Skrevet 29. juni 2013 ser det er en som skriver at hun har brukt kortison på babuen sin for at han skal se fin ut på bildene. ganske drøyt, med tanke på vi voksne og skal være veldig forsiktig med kortison...
Papirfly Skrevet 30. juni 2013 #22 Skrevet 30. juni 2013 Min hadde også kraftig utlsett som vi fikk beskjed om å ikke røre, men etter seks måneder med utslett fikk jeg nok og smørte på et tynt lag babyvennlig hudkrem. Utslettet forsvant etter noen timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå