Gå til innhold

Blotter eller kikker ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en god del år siden, jeg bodde i Oslo,og var på vei til bussen.

Turen gikk lang et fortau hvor det var en lav første etg. så man lett kunne se inn vinduene, ble oppmerksom på en bevegelse i øyekroken.
Snudde naturlig nok på hodet i den rettingen, så rett inn i stuen til en hybelleilighet, der ingen gardiner var trukket for, der kom det en jente i midten av 20 årene tydelig på vei ut av badet og inn i stua, kliss naken, hun gikk og tullet et håndkle rundt håret, så det var fritt innsyn til hele hennes nakne kropp...
Jeg var på samme alder den gang, hadde veldig lyst til å stoppe opp for å se mer, men tok til vettet kastet et ekstra blikk inn gjennom vinduet (tror ikke hun så meg) og gikk videre.
 

Har tenkt på det mange ganger om jeg hadde stoppet opp der på fortauet, og sett på henne, hadde jeg da vært en kikker eller hun en blotter??

Jeg er ganske sikker på at om det var omvendt, en mann som spradet naken for "åpent" vindu i sin leilighet og en kvinne hadde fått øye på det, ville han blitt beskyldt for blotting.
Men i dette tilfelle hvor kvinnen er naken.. er hun en blotter, eller jeg en kikker.. Behøvde jo ikke akkurat snike seg på vinduet for å se, det holdt med å gå helt vanlig på fortauet utenfor..
Når man hører om blottere tenker man jo umiddelbart kun på menn som er ute etter å vise seg frem.. finnes kvinnelige blottere egentlig?

Det hører med til historien, det ble veldig mange kveldsturer forbi akkurat det vinduet en periode, men dessverre så jeg henne aldri naken igjen.
Gardinene var stort sett aldri trukket for, så tror ikke det var det at hun hadde glemt det den ene dagen...
Uansett, et veldig hyggelig minne.

Anonymkode: 8cab6...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat

Det hører med til historien, det ble veldig mange kveldsturer forbi akkurat det vinduet en periode, men dessverre så jeg henne aldri naken igjen.

Vil si du per def da var en kikker i den perioden. Tror ikke man kan bli tatt for blotting i sitt eget hjem.

Anonymkode: a3fc0...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona og jjeg hadde sex ute i naturen, så ble jeg oppmerksom på noen gutter som lå delvis i skjul bak et veltet tre og så på oss.

jeg fortalte hviskende kona hvor de lå, og når hun med halvlukte øyne fikk se dem gikk det for henne adskillig fortere enn normalt, så der var det både blottere og kikkere.

Anonymkode: d80f8...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kona og jjeg hadde sex ute i naturen, så ble jeg oppmerksom på noen gutter som lå delvis i skjul bak et veltet tre og så på oss.

jeg fortalte hviskende kona hvor de lå, og når hun med halvlukte øyne fikk se dem gikk det for henne adskillig fortere enn normalt, så der var det både blottere og kikkere.

Anonymkode: d80f8...2bc

Dere blottet dere for mindreårige? Æsj griser, burde ha vært politianmeldt. 

Anonymkode: 1d6df...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er var det både blottere og kikkere.

Dette er ikke blotting. Dere oppsøkte ikke andre, de kom uforvarende over dere. 
 

Dere har nok truffet en ekshibisjonistisk streng hos hvertfall henne, kanskje begge. Det er spennende. Ekshibisjonisme er ikke det samme som blotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Hvorfor overtenke en så deilig opplevelse? Kos deg heller med et minne for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Alterego666 said:

Dette er ikke blotting. Dere oppsøkte ikke andre, de kom uforvarende over dere. 
 

Dere har nok truffet en ekshibisjonistisk streng hos hvertfall henne, kanskje begge. Det er spennende. Ekshibisjonisme er ikke det samme som blotting.

Kan du utdype dette, altså forskjellen? interessert

Endret av Mann88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, Mann88 skrev:

Kan du utdype dette, altså forskjellen? interessert

Forskjellen ligger i intensjon. Paret hadde sex i skogen uten å bevisst vise seg fram. Tilskuerne kom uforvarende over dem. Hadde de vist seg fram fram med intensjon for uforvarende tilskuere, ville det mest sannsynlig vært blotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Alterego666 skrev:

Forskjellen ligger i intensjon. Paret hadde sex i skogen uten å bevisst vise seg fram. Tilskuerne kom uforvarende over dem. Hadde de vist seg fram fram med intensjon for uforvarende tilskuere, ville det mest sannsynlig vært blotting.

Helt korrekt, dette var aldri planlagt

Anonymkode: d80f8...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i guttekollektiv i oslo så jeg og en kompis noen ganger lettkledde damer og det var ganske spennende, men også helt klart ikke greit om en er til bry tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt lovlig å bade og sole seg nakne i naturen, dersom det er et øde sted og man "var der først". Det samme gjelder sex. Er man på et sted der det ikke ferdes folk, er det fullstendig lov å ha sex i dagslys. Hvis noen kommer, er det deres ansvar å holde seg unna - ellers er de kikkere. Det samme hvis man soler seg og bader ved et tjern inne i marka eller på fjellet. De som kommer og ser at noen er avkledd får gå en annen vei, eller de får lage litt lyd. Ikke alt trenger å være politisaker, eller ulovlig. Sex er faktisk en av de mest naturlige ting i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...