Gå til innhold

Vid nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 30.6.2020 den 9.53):

Var vel for liten snopp da... hun trenger en fra Afrika sikkert... norske mirkopeniser funker jo ikke på reale damer. 

Slike damer som har vært ute en vinternatt før mener du?

Anonymkode: b9404...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2020 den 10.42):

Merket det jo først med fingrene, 3 fingre rett inn i en forholdsvis tørr vagina taler jo for seg selv......da den ble våtere gikk det lett inn 4....tenkte ikke så mye på det der og da for var jo bare opphisset. Da jeg styrte penisen inn i henne merket jeg jo at det var veldig romslig der inne men sa selvfølgelig ingen ting, jeg kjørte på hardere enn noen gang før og klarte faktisk sprute inni også. For ordens skyld : DETTE ER IKKE SKREVET FOR Å KLAGE ELLER HENGE UT NOEN MEN BARE FOR Å BELYSE AT DET FAKTISK FINNES "ROMSLIGE" VAGINAER OGSÅ , IKKE BARE SMÅ PENISER 🙂 

Anonymkode: 9519e...2dd

Skal du beholde henne? 

Anonymkode: 52b94...50c

Skrevet

Du kan ikke forvente ikke å være vid nedentil når du har dratt noen mini-mennesker ut derfra. Dette burde du ha tenkt på før, for eksempel ved å adoptere! Ærlig talt!

Skrevet

Du kan operere, men jeg har hørt at de som har gjort det, har hatt en følelse av omskjæring resten av livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja da fungerer ikke du og jeg helt likedan. Når jeg er skikkelig kåt er vaginaen både våt og litt «oppsvulmet» hvis du skjønner. Har fått tre barn, men trent bekkenbunnsmusklatur systematisk, så er trang selv om jeg er våt. 

Anonymkode: 58216...222

Samme her! Tror nok mange kvinner hadde trent mer bekkenbunn med «bedre sexliv» som argumentasjon, fremfor «ikke tisse på seg», skremmende nok 😅

Jeg har født 3 barn og er strammere enn jeg noen sinne har vært! Jeg trener bekkenbunnen aktivt og kan nå knipe mannen til orgasme og trekke tilbake forhuden hans med fitta. Hadde jeg ikke sjans til tidligere - selv uten å ha fått barn. 

Hoia skrev (1 time siden):

Du kan ikke forvente ikke å være vid nedentil når du har dratt noen mini-mennesker ut derfra. Dette burde du ha tenkt på før, for eksempel ved å adoptere! Ærlig talt!

Trener man bekkenbunn som anbefalt og ikke får noen skader under fødsel blir musa like trang som før. Skjeden er elastisk og faller tilbake til sin naturlige form. Tenk deg alle de som lar seg fiste eller bruker digre dildoer og likevel klarer å stramme rundt en penis etterpå. 

Anonymkode: 1650a...25f

• Liker 4
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 30.6.2020 den 9.53):

Var vel for liten snopp da... hun trenger en fra Afrika sikkert... norske mirkopeniser funker jo ikke på reale damer. 

Helt ubeskrivelig merkelig at denne kommentaren ikke har blitt slettet av en moderator / woket / satt på svarteliste / kansellert ? ..Men...åååja....Den ble jo skrevet av en kvinne 🤣😅😅🤣..En "hen" på trygd kanskje..En som levde av de skattepengene resten av oss må betale inn hver måned? EN SNYLTER !!!! En kvise på samfunnets rumpe. Fy skamme seg. Uansett hva som skjer med denne kommentaren, så står sannheten i speilet. 

Anonymkode: 2bcbe...ad2

Skrevet

Hvor vid / trang man opplever det avhenger mye av hvilken stilling man bruker. Visse stillinger "åpner" og andre klemmer sammen. Bare noe så enkelt som å bytte vinkel du glir inn i henne fra kan utgjøre en stor forskjell.

Skrevet

Jeg har og tenkt jeg er vid pga jeg blir så våt. Var sammen med en i mange år med «vanlig størrelse». Han hadde grower og ble veldig hard. Perfekt sex og snakket mye med han om operasjon osv (noe han nektet og ikke ville jeg skulle gjøre). 
Etter det datet jeg en med mye større penis. Stor slapp også (shower) men den ble ikke like hard. (Lest det er svamplegemet som er annerledes på store). Han kjente jeg utrolig nok lite friksjon med. Hadde sex flere ganger men var ikke vellykket. Tror ikke han var fornøyd heller for vi sluttet å date. 
Ble sammen med eksen igjen og har skjønt at størrelsen har lite å si, man må og passe sammen.. 

Anonymkode: 5d675...a53

• Liker 1
Skrevet

Beskrivelsen av en vid vagina kan kun beskrives med at man ikke kjenner noe som helst. Trolig det samme en dame kjenner når penisen er alt for liten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2020 den 9.49):

Det snakkes/skrives så mye om størrelsen på en manns penis, min er ca 17cm lang og 15-16cm  i omkrets så er vel sånn middels. Traff en jente i helga og vi endte opp hos henne for kos. Jeg ble usedvanlig overrasket over hennes vagina som var utrolig vid, med all respekt...vi hadde fin og god kos men følte absolutt ikke noe friksjon da jeg var inne i henne . Etter å ha lest litt rundt her inne så ser jeg jo at mine 15-16 cm i omkrets er helt innafor så da er det vel bare sånn at noen jenter er usedvanlig vide da....noen som har opplevd det samme ?

Anonymkode: 9519e...2dd

Noen jenter er trange, andre er vide. Noen ganger er det veldig overraskende, feks har opplevd en thai jente på 40 kilo som var utrolig vid, mens en 3 barnsmor på 80 kilo var trang som bare det. 

• Liker 2
Skrevet

Har vært med ei jente som var vid. Hun var 19 og barnløs på det tidspunktet. Herlig jente.

Samboer har vært trang så lenge jeg har kjent henne, også etter barn. Selv om hun er våt og kåt så krever det tid og omtanke å komme inn.

Hadde et møte med en uerfaren hvor vi bare måtte gi opp. Det ble for trangt. Hun hadde veldig lyst og vi hadde god tid.

Jeg er helt normalt utrustet.

Anonymkode: 8e5ca...669

• Liker 1
Skrevet

Mange som følte seg truffet her ja, Carebears lol

Hvem bryr seg om noe så sinnsykt som om penis og vagina er stor eller liten. Gratulerer fjortisser :klappe:

Anonymkode: b7e25...7b2

Skrevet

om kvinnen er veldig våt så er det klart det ikke blir mye friksjon. Jeg har hørt utallige ganger hvor trang jeg er og jeg får vondt under sex ofte med menn over 15cm, men jeg kan også bli så kåt/våt at det blir mindre friksjon og mannen føler mindre, det er helt normalt, du er ikke vid av den grunn.. Det er lov å tenke litt på egen hånd også. Tanken slår deg ikke at det blir mindre friksjon av jo våtere man er???
Men så er ikke alle en match heller der, sånn er virkeligheten dessverre. For all del så kan jo hun tenke at du var for liten også. Vi kan ikke alle alltid matche verken mentalt eller fysisk.

Anonymkode: 110e2...6cc

Skrevet
Hoia skrev (16 timer siden):

Vaginaen er veldig fleksibel så du blir ikke videre etter og ha født barn. Du kan bli slappere i musklæturen, så knipeøvelser er viktig. Jeg har opplevd og bli trangere etter fødsel. Mannen bemerket det også. Men om jeg er skikkelig kåt, så blir jeg også ekstremt våt. Og da kjenner jeg hverken mannen så godt inni, ikke han heller. 

Anonymkode: 693fc...f9d

• Liker 1
Skrevet
Castor Troy skrev (7 timer siden):

Noen jenter er trange, andre er vide. Noen ganger er det veldig overraskende, feks har opplevd en thai jente på 40 kilo som var utrolig vid, mens en 3 barnsmor på 80 kilo var trang som bare det. 

Har samme erfaring at det er overraskende. Var med ei på 20, hun var uerfaren, men vid. Og en av de trangeste jeg har vært, men hadde født barn. 

når det er sagt, handler sex om mye mer enn dette

Anonymkode: cb5ed...b87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har samme erfaring at det er overraskende. Var med ei på 20, hun var uerfaren, men vid. Og en av de trangeste jeg har vært, men hadde født barn. 

når det er sagt, handler sex om mye mer enn dette

*en av de trangeste, hadde født barn 

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er vid eller trang, men det oppleves noen ganger som ubehagelig og vondt å ha en stor penis inni meg. Det gjelder både lengde og bredde

Skrevet

Hun jeg er sammen med nå, er nok kanskje den videste av mine, men samtidig den kåteste, og mest kompatible ellers. Det som teller ca like mye, er tekstur.  Noen har en veldig ruglete vagina, som gir god stimulans, mens andre er glatte som et såpestykke. 

Anonymkode: 0e401...bdb

• Hjerte 1
Skrevet

Ang med dette om å være vid. Jeg er redd for at jeg er det, og har en ny kjæreste og jeg tør jo ikke ta opp tema. Men jeg opplever at vi har god sex og at han ikke bruker så veldig lang tid på å komme. 

Dere menn som evnt klager på vid vagina, vil det at dere kommer etter feks 5-10 minutter med relativ rolig sex bety at det ikke gjør noe? Eller er det kjedeligere likevel?

Anonymkode: e42b1...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...