Gå til innhold

Vid nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det snakkes/skrives så mye om størrelsen på en manns penis, min er ca 17cm lang og 15-16cm  i omkrets så er vel sånn middels. Traff en jente i helga og vi endte opp hos henne for kos. Jeg ble usedvanlig overrasket over hennes vagina som var utrolig vid, med all respekt...vi hadde fin og god kos men følte absolutt ikke noe friksjon da jeg var inne i henne . Etter å ha lest litt rundt her inne så ser jeg jo at mine 15-16 cm i omkrets er helt innafor så da er det vel bare sånn at noen jenter er usedvanlig vide da....noen som har opplevd det samme ?

Anonymkode: 9519e...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg vid når jeg er veldig våt, da blir det jo åpenbart ikke mye friksjon. Men normal når jeg ikke er så våt. Eller jeg var aldri spurt, men det er slik jeg føler det selv 

Anonymkode: fc776...1d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare var våt og avslappet og klar for deg? Trenger ikke være noe galt. Ta det som et kompliment :) 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er videre enn andre ja. Burde ikke komme som en overraskelse. 

Anonymkode: ef337...9da

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel for liten snopp da... hun trenger en fra Afrika sikkert... norske mirkopeniser funker jo ikke på reale damer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, isw skrev:

Kanskje hun bare var våt og avslappet og klar for deg? Trenger ikke være noe galt. Ta det som et kompliment :) 

Hun var både veldig våt og avslappet og sånn for ordens skyld JEG KLAGER IKKE. Hun var absolutt en nydelig jente. Ville bare belyse noe jeg sjelden leser om , nemlig at det også finnes VELDIG vide vaginaer.

Anonymkode: 9519e...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15cm i omkrets? Hvordan måler man da? Er du like bred som du er lang, nesten?

Anonymkode: 2e0ff...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bente1234 skrev:

Var vel for liten snopp da... hun trenger en fra Afrika sikkert... norske mirkopeniser funker jo ikke på reale damer. 

Hahahaha, om du tar deg tid til å lese innlegget så er det ingenting i veien med penisen, den er faktisk over middels. Regner med du mener MICROPENIS og ikke MIRCOPENIS 😉 

Anonymkode: 9519e...2dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg vid når jeg er veldig våt, da blir det jo åpenbart ikke mye friksjon. Men normal når jeg ikke er så våt. Eller jeg var aldri spurt, men det er slik jeg føler det selv 

Anonymkode: fc776...1d9

Du er nok sikkert helt normal 🙂 i dette tilfelle var vaginaen VIRKELIG vid, også før den ble våt 🙂

Anonymkode: 9519e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15cm i omkrets? Hvordan måler man da? Er du like bred som du er lang, nesten?

Anonymkode: 2e0ff...23b

da måler man rundt 🙂 Ja 15 i omkrets, som en middels agurk i omkrets.

Anonymkode: 9519e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

da måler man rundt 🙂 Ja 15 i omkrets, som en middels agurk i omkrets.

Anonymkode: 9519e...2dd

Ta det med ro du duger helt sikkert fint. Ikke deg det er noe galt med. Blir bedre med erfaring!

Anonymkode: 608c8...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt samme følelsen som å putte penis i en våt sokk. Tror de fleste menn har opplevd dette uten at størrelsen på penis har så mye å si. Noen kvinner er bare vide.

Anonymkode: fc3dc...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt samme følelsen som å putte penis i en våt sokk. Tror de fleste menn har opplevd dette uten at størrelsen på penis har så mye å si. Noen kvinner er bare vide.

Anonymkode: fc3dc...803

hahahaha, våt sokk......den var ny 😉

Anonymkode: 9519e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok sikkert helt normal 🙂 i dette tilfelle var vaginaen VIRKELIG vid, også før den ble våt 🙂

Anonymkode: 9519e...2dd

Kan du beskrive hvordan det føltes eller kjentes? Merket du det med fingrene eller penisen? 

Anonymkode: fc776...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket det jo først med fingrene, 3 fingre rett inn i en forholdsvis tørr vagina taler jo for seg selv......da den ble våtere gikk det lett inn 4....tenkte ikke så mye på det der og da for var jo bare opphisset. Da jeg styrte penisen inn i henne merket jeg jo at det var veldig romslig der inne men sa selvfølgelig ingen ting, jeg kjørte på hardere enn noen gang før og klarte faktisk sprute inni også. For ordens skyld : DETTE ER IKKE SKREVET FOR Å KLAGE ELLER HENGE UT NOEN MEN BARE FOR Å BELYSE AT DET FAKTISK FINNES "ROMSLIGE" VAGINAER OGSÅ , IKKE BARE SMÅ PENISER 🙂 

Anonymkode: 9519e...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er sex så mye mer enn penetrering, for de fleste.

Anonymkode: 98f85...d6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er sex så mye mer enn penetrering, for de fleste.

Anonymkode: 98f85...d6c

Kan ikke være mer enig 🙂 

Anonymkode: 9519e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun var både veldig våt og avslappet og sånn for ordens skyld JEG KLAGER IKKE. Hun var absolutt en nydelig jente. Ville bare belyse noe jeg sjelden leser om , nemlig at det også finnes VELDIG vide vaginaer.

Anonymkode: 9519e...2dd

Aldri leser om? Ny her inne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Aldri leser om? Ny her inne eller?

ganske 🙂 link meg gjerne om du kan .

Anonymkode: 9519e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dummeste jeg ser er at noen klager på at kvinner er for vid, også av at hun er for trang. Alt handler om frisjon og muskelatur, noen er naturlig kjempevåt og noen har litt tørrere vagina. Penisen kan bli litt slappere av ei våt vagina og da kjenner den nesten ingen friksjon. Men penisen kan tørkes av eller du kan sakse bena hennes, da blir hun "trangere". Eller du kan drikke henne tørr. Kvinnen har også muligheter for å gjøre seg "trangere" med bekkenben øvelser. Gjør begge hver sin lille jobb er problemet løst...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...