AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Jeg er renholder og i disse tider innebærer det mye ekstra arbeid. Mye mer vask og mye vanskeligere å få det unna pga at jeg vasker på dagtid og må vike unna når det kommer mye folk. Pga avstand! Aldri strekker tida til, flere ganger i uka blir det for lite tid så jeg må gå overtid. Og selv om jeg går overtid så får jeg tatt bare det jeg MÅ, ekstraarbeid og ekstra rydding blir det aldri tid til. Kontaktpunkt blir selvsagt prioritert, så DE er alltid på stell. Dette fører til konstant stress og dårlig samvittighet, samt at det ikke er gøy å gå hjem når ting aldri er 100 % .Og dette stresset gjør meg mer og mer utslitt både fysisk og psykisk. Før påske sa jeg ; ja , nå er det snart litt fri da blir det nok bedre. Men like sliten etterpå. Og nå er det snart hovedferie, da får det gå til da . Utsetter stadig og ta tak i det. Frykter at jeg brenner meg ut, men har ikke lyst å bli sykemeldt heller... Men hva tror dere; går dette over eller må jeg ta en lengere pause for å komme ajour helsemessig? Stresset er jo der når jeg kommer tilbake og... Huff, jeg vet ikke hvor jeg vil jeg, føler at jeg har kjørt meg fast mellom plikter og egen helse.. Noen gode råd eller trøst? ps! Vet det er mange som er like utslitt nå altså, men av og til må man tenke på seg selv og. Det er jeg ikke flink til . Anonymkode: daec5...a22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå