Gå til innhold

Polypper i livmorhals..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Tok en oppfølgingstest til celleprøve fra i fjor da det var lavgradige forandringer. Testet negativt for hpv virus. Under denne testen kommenterte legen at jeg har polypper i livmorhals og det ser jeg jo selv om jeg ser i speilet der inni.. Jeg har slitt med diffuse smerter, kløe og utflod de siste 3 årene. Ingen leger (vært hos 3 forskjellige de siste årene..) har kjent inni der. Kun tatt prøver med spekulum. Kjennes ut som om jeg er konstant oppblåst, merkelig følelse.. Tidligere opplevd korsryggsmerter og følelse av tyngde. Jeg kan ikke løpe feks uten å få smerter, må avbryte. Kan det være nedsunket livmor, en grad av prolaps (kjenner livmor ganske tydelig idet jeg stikker finger inn, det kommenterer også kjæresten) i tillegg til polypper? Eller ville legene kommentert det under GU? Jeg avventer svar fra prøven og er livredd for svar😔 Overtenker alltid. Har tidligere slitt med helseangst. Men magesmertene der nede er reelle. Har født to barn og ubehaget startet i 2016. Og legen tok prøver av polypper men nevnte ingenting om at de bør fjernes? Bør de ikke det? 

Anonymkode: 43ad6...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...