Gå til innhold

God effekt av elvanse testing?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en elvanse kapsel på 70mg av en venn og har nå fordelt den på 2 dager. Altså 35mg pr dag, igår og idag. Jeg må si at jeg merker en effekt. Føler meg myye roligere, og har roligere og mer behangelige hjerteslag. Men jeg er ikke lat av den grunn, føler meg som før, bare at den urolige strømmen i kroppen,pulsen og tankejøret midre. Har også klart å sitte helt i ro i mange timer å se på serie uten å riste på føttene eller begynne å vandte rundt. Jeg orker praktiske oppgaver på lik linje som før. Føler på en måte bare at skuldrene har sunket og føler meg mer i harmoni med meg selv. Jeg har begge disse dagene kjent når de har kicket inn. Merker at de har fått full effekt på meg etter ca 2-3 timer. Da føler jeg meg bedre. Det er  behagelig egentlig når jeg føler at kroppen og hodet lander. Ellers er jeg helt meg selv bare ikke behov for å styre rundt så fælt, men kunne godt gått på trening, så ikke slapp på den måten. 

Jeg har lurt på om jeg kan ha en grad av adhd og fikk spørsmål av en venn å prøve og da klarte jeg ikke si nei. 

Betyr dette at jeg har adhd eller ian folk uten få denne type effekt? 

Anonymkode: add39...8ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: add39...8ef

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,
Anki, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...