GÃ¥ til innhold

En forferdelig dag fml 😭😭

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært en helt jævlig dag idag. Føler meg som verdens verste mor, kone og kollega. Fungerer ikke på noe annet enn å holde kjeft.. Jeg er ikke noe pen, jeg er ikke smart og jeg klarer Ingenting. 

Idag har jeg vært kjempetrøtt til tross for at jeg fikk 7 timer søvn, som jeg pleier å gjøre. Har følt meg beruset og svimmel i hele dag, har ikke klart å tenke klart eller konsentrere meg. Jeg får mild medisin fra legen, sånn atarax fordi jeg har angst, men har ikke tatt dem siden lørdag, pluss at de er veldig milde, så tror ikke det er noe bieffekt.. Og hele to dager senere? Klarer ingenting.. Orket såvidt å lage middag og den smakte død og rottebæsj🤢

Jeg bare gråter, ligger bare i sengen og orker ikke reise meg nesten. Er bare sur og grinete og jeg får så dårlig samvittighet for at jeg ikke har klart å være der. 

Tid for meg selv trenger jeg ikke, for det hadde jeg nettop. 

Noen tips til hvordan jeg skal føle meg litt bedre? Hva hjelper? Hvordan skal jeg minske fristelsen ved å bare reise vekk fra mann og barn? De har folk rundt meg som er mye bedre enn meg så blir ikke noe tap. Det er bare flaut at jeg fortsatt er her med dem og prøver på noe jeg ikke kan..og ødelegger livene dems ved å bære så dårlig som jeg er.. 

Skal forresten til legen igjen i morgen fordi jeg går dit for samtaler.. 

Anonymkode: 14d00...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har hatt en skikkelig ræva dag. 

Et tips jeg har, som ihvertfall IKKE hjelper, er å reise fra familien. Det vil bare sette deg enda mer ut, lage masse kaos for deg, og masse kaos for familien. Du får lov til å ha dårlige dager. Alle får lov til det. Du skal til legen i morra, du gjør noe med problemene dine, det er kjempebra! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Candiru skrev:

Ja, du har hatt en skikkelig ræva dag. 

Et tips jeg har, som ihvertfall IKKE hjelper, er å reise fra familien. Det vil bare sette deg enda mer ut, lage masse kaos for deg, og masse kaos for familien. Du får lov til å ha dårlige dager. Alle får lov til det. Du skal til legen i morra, du gjør noe med problemene dine, det er kjempebra! 

Det har vært en dritt dag. Har ofte det, eller i flere dager, men det her toppet det. 

AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å ta atarax daglig?

Anonymkode: 97e69...f4f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pleier du å ta atarax daglig?

Anonymkode: 97e69...f4f

Nei. Blir trøtt av dem. Hjelper meg med å sovne de dagene jeg må legge meg og ikke er trøtt og får hjertebank. Tre ganger i uken max. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Blir trøtt av dem. Hjelper meg med å sovne de dagene jeg må legge meg og ikke er trøtt og får hjertebank. Tre ganger i uken max. 

Og har bare brukt dem i tre fire uker.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sånn av atarax.

Anonymkode: 6558b...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...