Gå til innhold

Jeg har ligget med to venninner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet ei dame som jeg likte godt og vi datet omkring to måneder. Så ville ikke hun mer fordi hun ikke fikk følelser etter to måneder. Jeg likte/liker henne fortsatt og har  følelser. Men så hadde vi ikke kontakt på en måned og jeg hooka opp med ei på byen. Og nå har jeg funnet ut at de var venninner. Og gjett hvem som ville prøve igjen? Jo, så nå sitter jeg her usikker på om jeg bør fortelle det. Hvordan ville dere damer fått vite det? Jeg hadde jo ingen forpliktelser til henne, selvom jeg aldri ville ligget med ei jeg visste hun var venninne med. Er alt spolert når hun får vite det tror dere?

Anonymkode: 20d61...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha litt grenser nå og hold deg unna begge.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å sjongler med dem begge. Spennende!😉

Anonymkode: 179cc...c7e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun drar det opp kan du jo bare si at du trodde det var over mellom dere siden hun ikke hadde noen følelser for deg. Hun kan ikke forvente at du skal sitte på gress og vente på henne.

Anonymkode: fe08e...d4d

• Liker 3
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet ei dame som jeg likte godt og vi datet omkring to måneder. Så ville ikke hun mer fordi hun ikke fikk følelser etter to måneder. Jeg likte/liker henne fortsatt og har  følelser. Men så hadde vi ikke kontakt på en måned og jeg hooka opp med ei på byen. Og nå har jeg funnet ut at de var venninner. Og gjett hvem som ville prøve igjen? Jo, så nå sitter jeg her usikker på om jeg bør fortelle det. Hvordan ville dere damer fått vite det? Jeg hadde jo ingen forpliktelser til henne, selvom jeg aldri ville ligget med ei jeg visste hun var venninne med. Er alt spolert når hun får vite det tror dere?

Du har jo ikke gjort noe galt.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

For min del hadde du utgått da jeg automatisk mister interesse for folk som har prøvd seg på og rotet med nære kjente. Hva hun vil si kan ikke vi vite, men hadde kanskje ikke forventet en positiv reaksjon om de er relativt nære venner. Det vil nok komme frem om de er nære. 

Han visste jo tydeligvis ikke at de var venninner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kongen!

Anonymkode: 7441f...562

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kongen!

Nei for å svare litt seriøst. Ville prøvd å finne flere venninner i gjengen og sett hvor mange du klarte før de merka noe.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å sjongler med dem begge. Spennende!😉

Anonymkode: 179cc...c7e

👎🤮

Anonymkode: 55907...0a9

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. Jeg personlig hadde ikke avskrevet deg med en gang, men jeg hadde sikkert følt at det hadde vært rart. Fortell henne det og se hvordan hun reagerer.  

10 minutter siden, Moonwalker skrev:

For min del hadde du utgått da jeg automatisk mister interesse for folk som har prøvd seg på og rotet med nære kjente. Hva hun vil si kan ikke vi vite, men hadde kanskje ikke forventet en positiv reaksjon om de er relativt nære venner. Det vil nok komme frem om de er nære. 

Men han visste jo ikke at de var venninner. Man må jo få lov til å ha sex med mennekser man møter. Skal han spørre hver eneste dame han møter om hun er venninne med X? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
jabx skrev (På 29.6.2020 den 19.46):

Endret av annebanane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig og håp hun tar det fint. Jeg personlig hadde ikke blitt sur eller noe for det, du har ikke gjort noe galt og dere var ikke sammen. Men samtidig er jeg enig med hun over at følelsene hadde nok dabbet av, jeg klarer ikke være intim med personer jeg vet har vært bortpå venner av meg, for da ser jeg bare for meg de sammen og føler jeg har sex med vennen min omtrent. Ikke mannens feil, ingenting galt med det, men min egen psyke bremser for meg der. 

Anonymkode: cc481...b81

• Liker 1
Skrevet (endret)
Eplen skrev (På 29.6.2020 den 19.55):

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Synes du skal si det jeg og være forberedt på at hun vil miste interessen. Selv hadde jeg ikke rotet meg opp i en som hadde ligget med en venninne. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville fortalt det, med mindre du og denne venninnen har snakket om at dere har en felles bekjent så dere begge vet om det. Du visste ikke om det og har absolutt ikke gjort noe galt her!

Anonymkode: 18424...6ab

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Har faktisk holdt på med kompiser to kompiser samtidig to ganger 😂

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt, men det var jo litt uheldig! Men det er helt idiotisk å ikke fortelle det, for venninner snakker om sånt, så det er ikke sånn at det ikke kommer fram, 100% sikkert!

Du må nesten si det og håpe på det beste! Men du kan jo være litt lur og ikke si det med en gang, sånn at dere rekker og bli litt nære først... Ikke at du skal holde det hemmelig, men du kan jo "finne ut av at de er venninner" senere... Du kan f eks fortelle (hvis dere snakker om sånt) at du har hooket med ei, uten å si at det er venninna, for det vet du jo ikke enda ;) 

Anonymkode: edc80...386

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke gjort noe galt, men det var jo litt uheldig! Men det er helt idiotisk å ikke fortelle det, for venninner snakker om sånt, så det er ikke sånn at det ikke kommer fram, 100% sikkert!

Du må nesten si det og håpe på det beste! Men du kan jo være litt lur og ikke si det med en gang, sånn at dere rekker og bli litt nære først... Ikke at du skal holde det hemmelig, men du kan jo "finne ut av at de er venninner" senere... Du kan f eks fortelle (hvis dere snakker om sånt) at du har hooket med ei, uten å si at det er venninna, for det vet du jo ikke enda ;) 

Anonymkode: edc80...386

Jeg synes ikke du trenger å fortelle at du har hooket med noen eller hvem. Men om det skulle bli et tema så er jeg enig i denne fremgangsmåten, hehe☝️

Om det spolerer alt er vanskelig å si, det kommer jo an på henne som person. Hvem vet, kanskje venninnen allerede har fortalt det og det er derfor hun nå vil prøve på nytt fordi hun kjente at hun kanskje hadde litt følelser allikevel? 

Anonymkode: f49b1...085

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg bare tenkte det gjerne var en fordel å være ærlig og komme henne i forkjøpet? Men samtidig vil jeg jo ikke ødelegge dette. Angrer noe sinnsykt, selvom jeg ikke hadde noen anelse. Kanskje hun allerede vet det og tester meg. Blir så usikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...