Gå til innhold

Hva i alle dager er dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på legevakten for 7 dager siden, på grunn av et mulig overgrep natten før. Var bevisstløs under hendelsen, men det er ikke poenget. I alle år har jeg hatt regelmessig mensen hver 28. dag. Jeg blør i 3 dager, og siste dagen får jeg brunt "utflod". Dette er helt normalt. Dagen jeg ble undersøkt gynekologisk på overgrepsmottaket, var jeg på min siste dag av menstruasjonen. Altså med mørkebrunt blod. Men så begynner det merkelige:

Neste dag så jeg lyserødt blod i doskåla. Da jeg tørket meg, så jeg at blodet kom fra underlivet. "Jaja", tenkte jeg. Et par timer senere fikk jeg en haug av mørkebrunt blod. Det er vanlig å blø 1-2 dager etter en gynekologisk undersøkelse - har jeg lest. Men nå har jeg altså blødd brunt, nærmest svart, blod i syv dager. Mengden er heller ikke beskjeden. Jeg må bytte bind 3 ganger om dagen. Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Formen ellers er litt slapp, men det kan være pga. hendelsen forrige uke. 

Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: b9d9a...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville stilt spørsmålet til legen og ikke til forumet. Hos legen får du faglige svar, her bare synsing og kakling.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hunmedham skrev:

Jeg ville stilt spørsmålet til legen og ikke til forumet. Hos legen får du faglige svar, her bare synsing og kakling.

Ditto,  I tillegg til at jeg synes det er malplassert på seksualforumet. 

Anonymkode: c1541...952

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva du sliter med, men det må være en velsignelse og blå i kun 3 dager hver måned. Jeg blør aldri mindre enn en uke, noen ganger så lenge som 10 dager. 
Det kan hende at undersøkelsen satt i gang et eller annet, mest sannsynlig er det hormonelt. Hvar viste undersøkelsen, hadde du blitt utsatt for et overgrep? Det har jo også noe å si for dette.

Anonymkode: e3d3a...e39

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva du sliter med, men det må være en velsignelse og blå i kun 3 dager hver måned. Jeg blør aldri mindre enn en uke, noen ganger så lenge som 10 dager. 
Det kan hende at undersøkelsen satt i gang et eller annet, mest sannsynlig er det hormonelt. Hvar viste undersøkelsen, hadde du blitt utsatt for et overgrep? Det har jo også noe å si for dette.

Anonymkode: e3d3a...e39

Fader, jeg kunne gitt en arm for å ha din syklus også altså 😅 Jeg kan blø av og på (mest på) 4-5 uker i strekk, før jeg får ett opphold på alt fra en uke til en måned, før det er på’an igjen. Livet på prevensjon, altså. 🥰

Anonymkode: e7c33...c0d

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...