Gå til innhold

Brusmaskin, hvor ofte skifter dere patron?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvilken brusmaskin har du? Er du fornøyd?

Anonymkode: 27ed2...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Sodastream som jeg fikk til jul, fordi jeg ønsket meg den da jeg så at de hadde kommet med Pepsi Max smakstilsetning.

Dessverre smaker det ikke som det skal, det smaker litt oppvaskvann, så selv om jeg har laget en del flasker og prøvd å venne meg til smaken, funker det ikke. Har derfor fremdeles første patronen inni, et halvt år etter at den ble tatt i bruk.

Skal selge hele greia. Angrer for at jeg kjøpte flere ekstra brusflasker og en ekstra, full gassflaske til den.
Den er sikkert helt fin til å lage "farris" av, dvs bare vann med kullsyre, sånn til gjester f.eks. Har ikke noe å klage på med bruken eller patentet på Sodastream. Den er helt fin, så selv om jeg ikke var fornøyd med brusen, så er det jo en bra maskin.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sodastream. Jeg er veldig fornøyd. Synes smakene jeg har smakt er gode, Pepsi max, 7 Up, Mirando (tror jeg den heter, den med appelsinsmak). Jeg drikker sjelden butikkbrus, så for meg er Pepsi max det samme som den vanlige. 7 Up er nesten samme. Den siste med appelsin smaker som Siesta som ble solgt på Rema for en tid tilbake.

Jeg har byttet patron en gang på to måneder. Første stunden jeg hadde brusmaskinen, ble den veldig mye brukt, nå forsøker jeg å drikke litt mindre brus, kanskje to-tre dager i uken på det meste. Antar patronen er omtrent halvfull.

Anonymkode: 8e12c...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SodaStream og bytter vel patron ca. en gang i måneden om sommeren og hver 2. -3. måned om vinteren. Bruker den mest til kullsyret vann med littegrann lemon/lime tilsats - ikke bruskontrentratet men noen små glassflasker som gir smakstilsetning a la grønn Farris. Drikker jeg brus veksler jeg mellom 7up (god) og den opprinnelige SodaStream Orange som jeg var heldig og fikk kjøpt et par flasker av før den ble erstattet av Mirinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...