AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Samboeren min begynt for rundt 10 dager side og få utslett i underlivet. Det startet med at han våknet en morgen og hadde veldig tørr hud på testiklene. Deretter begynte det å oppstå røde flekker litt nedover lårene og på en måte oppover der trusekanten ville gått (Dersom han hadde brukt vanlig truse vel og merke). Flekkene er ganske tørre og noen av dem har en hvit ring rundt. Jeg tenkte kanskje det kunne være sopp, men soppkrem har vel og merke ikke hjulpet. Han har psoriasis fra før, men han mener selv at dette ikke ligner på psoriasis, og han har aldri opplevd å ha det i dette området før. Han skal snakke med legen i morgen, men han har ganske drålig erfaring med å få hjelp der, og jeg tenkte jeg kunne spørre om råd her inne uansett. Anonymkode: e6685...cf2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Har han byttet såpe han bruker til underlivet? Byttet type boxer/ annet stoff/nye som er tatt i bruk uten å være vasket først? Byttet vaskepulver/tøymykner? Anonymkode: 9979a...926
Anjatapinjata Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Psoriasis ser noe ulikt ut avhengig av hvor på kroppen man har det. Jeg har det inni hendene og under føttene, samt på leggen. Og hadde jeg ikke fått det bekreftet av hudlegen hadde jeg ikke trodd det var det samme🙄 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 dette hadde min ex også. det er ringorm. behandling får du reseptfritt på apotek Anonymkode: 04000...9f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå