Gå til innhold

Oppsigelsestid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kanskje flytte for å studere nå til høsten. Men ting er fortsatt veldig usikkert. Jeg må snakke med personen som jeg skal flytte sammen med om praktiske ting og vi skal møtes snart. Men jeg lurer mest på dette med oppsigelse av leilighet da oppsigelsestiden er 3 mnd. Det kan fort bli oktober da oppsigelsestiden går ut. Og skole start er august, men jeg må flytte senest i september. Overføring av skole var ikke noe problem. Men jeg vil ikke havne i en situasjon der jeg er bundet til å gi fra meg leiligheten og jeg ikke skal flytte alikevell. Så er usikker på hvordan jeg gjør dette. Skal også sies at jeg kjenner de jeg leier hos veldig godt da det er familievenn av oss. 

Men ting er fortsatt veldig usikkert og jeg vil gjøre dette på så ryddig måte som mulig. Det som gjenstår er å snakke med hun jeg skal flytte med om praktiske ting. Noe som ikke skjer før i juli. Spørsmålet er: hvordan kan jeg si til de at ting er så usikkert at det kan hende jeg må flytte i september? Ting har vært veldig usikkert og fjernt frem til nå. Jeg har jo en oppsigelsestid 

Man blir vel bundet til oppsigelsestiden om jeg går fort fort frem?

Anonymkode: 2c829...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...