Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Hei! Er det noen som har flydd med Aeroflot eller KLM til Bangkok? Var det ok fly / god plass å sitte / bra service? Ser at det finnes billige billetter til Bangkok i februar med disse flyselskapene, men aldri flydd med noen av dem selv. Noen som vet om andre flyselskap som har billige billetter til Bangkok (februar)?
Gjest Melk Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 KLM er ihvertfall 1000 ganger bedre enn Aeroflot.
Smørblomsten Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Beklager, vet ikke... MEN: Lufthansa skuffet oss veldig nå i mars, da vi fløy til Bangkok! Der får man nemlig ikke egen tvskjerm/underholdningssystem på økonomiklasse! Første selskap som flyr så langt (som jeg har fløyet m) som IKKE har dette :veldigsur:
vigdis66 Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 Takk for svarene! Hva er det beste flyselskapet du har flydd med på langturer da?
Gjest ... Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 MEN: Lufthansa skuffet oss veldig nå i mars' date=' da vi fløy til Bangkok! Der får man nemlig ikke egen tvskjerm/underholdningssystem på økonomiklasse! Første selskap som flyr så langt (som jeg har fløyet m) som IKKE har dette :veldigsur:[/quote'] Det har jeg opplevd på både SAS, KLM og Northwest, så det er nok flere selskaper det gjelder. Egentlig kommer det jo ikke an på selskapet i seg selv, alle opererer jo med flere forskjellige flytyper på de samme strekningene. Man kan således være uheldig å få et "gammelt" fly der de ikke har egne skjermer på seteryggen.
Grooo Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Fikk ikke egne skjermer med Ait France til Beijing heller. Men nå vet jeg ikke om gjesten vår setter det som krav heller da??
Gjest ... Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 Jeg ville iallefall holdt meg laaangt unna Aeroflot. Flyene er gamle, utslitte, og servicen er vist elendig. Traff noen i Asia i fjor som hadde fløyet Aeroflot til Bangkok, og de vurderte seriøst å kjøpe billett med et annet flyselskap hjem igjen. Det er ofte en grunn til at billettene er svært billige, spander heller litt mer penger - det er pyton å reise så langt med et dårlig selskap.
Gjest Chachapuma iil Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 Egen TV-skjerm har ikke jeg opplevd noen gang heller, verken til europeiske eller andre destinasjoner. Men nå er ikke det være eller ikke være for om jeg holder ut flyturen heller. KLM er suverene i lufta og har den beste komforten jeg har opplevd. Aeroflot aner jeg ingenting om dessverre, men hadde valget vært mitt hadde jeg valgt KLM uten å nøle.
Scheherazade Skrevet 6. juli 2005 #9 Skrevet 6. juli 2005 Fløy KLM til Kuala Lumpur, ingen egne tv-skjermer der heller. Var en sånn stor to-etasjers airbus eller hva det nå heter. Var litt skuffet, hadde nemlig blitt forespeilet nintendo i armlenene! Men nei.. I tillegg var det veldig trangt i setet, spesielt siden jeg ble sittende i midten. Synes ikke komforten var noe særlig iallfall. Få do var det, lang kø om morgenen når alle kom med toalettvesker og kleskifte. Men maten var god! Spesielt når vi ble vekket midt på natten for å få iskrem.
Gjest Gjeste Skrevet 6. juli 2005 #10 Skrevet 6. juli 2005 SAS har faktisk egne TV skjermer på økonomiklasse. Thai har det ikke. Aeroflot ville jeg ikke ha fløyet om jeg så fikk betalt for det... KLM er helt OK.
vilde Skrevet 6. juli 2005 #11 Skrevet 6. juli 2005 Med Aeroflot får du billett til 5000 kr i februar, de andre koster vel ca 2000 kr mer inkl flyskatt. Så det er jo et spørsmål om hvor mye en vil betale da:) Jeg har flydd med Austrian og Thai til Østen, var helt oki begge deler.. Selv syns jeg det viktigste på slike flyvninger er å få en nattflight, slik at man kan sove, og at flighten totalt inkl mellomlanding tar kortest mulig tid. Sånn sett tror jeg SAS fra København er en grei flight, men vankselig å få lave priser her.
Smørblomsten Skrevet 6. juli 2005 #12 Skrevet 6. juli 2005 Takk for svarene! Hva er det beste flyselskapet du har flydd med på langturer da? Det beste jeg har flydd med er VARIG (Brasil's selskap) fra Paris til Rio de Janeiro, og hjem fra Argentina/Buenos Aires. God nok plass, god mat og egne tvskjermer (som jeg synes er viktig på en så lang flytur!) Men Lufthansa har jeg også alltid vært fornøyd med, unntatt denne gangen til Bangkok...
Gjest Globetrotter Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 Som et Apropos kan jeg nevne at jeg har fløyet med Ethiopian Airlines til Afrika, og de hadde kanskje et av de nyeste flyene jeg har vært på, og veldig proff betjening. Selv om et flyselskap "høres" dårlig ut, betyr det ikke at det er det...
Gjest gjestereiser Skrevet 7. juli 2005 #15 Skrevet 7. juli 2005 Selv om et flyselskap "høres" dårlig ut' date=' betyr det ikke at det er det...[/quote'] Aeroflot "høres" ikke bare dårlig ut - de ER dårlige, på alle områder.
Cinnamon Skrevet 7. juli 2005 #16 Skrevet 7. juli 2005 KLM har hvertfall elendig kundeservice! Eller kanskje jeg bare har vært ekstremt uheldig, ikke vet jeg.
Nella Skrevet 13. juli 2005 #17 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har vært kjempefornøyd med KLM ihvertfall. Maten er bra syns jeg også. Ikke flydd dit du skal fly nå da. KLM sine nettsider er geniale til å finne de billigste billettene, men det forutsetter at du kanskje kan reise på litt ukurant tid på døgnet også. Enkelt å betale, de tar alle kort nå, vanlige bankkort også. Dessuten kan du sjekke inn selv med internett på flyplassen og velge deg sete selv. Veldig bra syns jeg.
Bree Skrevet 15. juli 2005 #18 Skrevet 15. juli 2005 Angående entertainmentsystem og egne skjermer på økonomiklasse til Asia, er det bare SAS og Air France som har dette fast (i tillegg til de dyrere, som f.eks Singapore Air og sånn). Etter å ha hatt egen tv på så lange flygninger, er det ikke snakk om at jeg flyr uten en gang til, så jeg har sjekket det nøye!
Cr@sh Skrevet 15. juli 2005 #19 Skrevet 15. juli 2005 Har fløyet med KLM til Bangkok. Godt fornøyd... Ingen flyturer av den lengde kan i det hele tatt kalles for "behagelige"
~Bilbao~ Skrevet 15. juli 2005 #20 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg mener vi fløy med Thai når vi var i Thailand for et par år siden. Og jeg mener bestemt at vi hadde egne TV-skjermer på den flighten og at servicen var upåklagelig. Thailendere er jo bare alltid blide og hyggelig de. Endret 15. juli 2005 av ~Bilbao~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå