AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Jeg dater en mann, vi har truffet hverandre kanskje 5-6 ganger. Han er veldig lite interessert i meg som person, veldig lite interessert i hvordan jeg har det eller meg generelt. Som regel prater vi bare om han fordi jeg er interessert i hvordan han har det, så jeg spør spørsmål og prater om det. Det er også meg som tar initiativ til å treffes hver eneste gang. Jeg har tenkt at siden det virker som at han ikke er interessert vil bare dabbe av naturlig, men han sender fortsatt meldinger til meg, hvor han sier at han har lyst på meg, at han liker å kose med meg osv.. Da tenker jeg at han må være interessert, så jeg svarer i håp om at han skal vise interesse for meg som person. Også gjør han aldri det. Hva er naturlig å gjøre i en sånn situasjon? Skal jeg være ærlig? Jeg har ikke lyst at det skal bli kleint, eller at han føler at han må forandre seg fordi jeg ikke er fornøyd. Det blir så teit. Jeg vil jo egentlig ikke miste han, begynner å få følelser på tross av alt det her. Hjelp plis Anonymkode: 6bcd7...a57
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Synes du bare skal avslutte dette forholdet, før du får følelser og bare ender opp frustrert. Du kan godt være ærlig med han. Anonymkode: c131f...148
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Enten lar du det dabbe ut naturlig, eller så må du ta det opp med ham. Anonymkode: 0b985...09e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Det lover ikke bra. Enten er han ikke interessert i å involvere seg utover det fysiske, eller så mangler han evnen. Du vil uansett ikke få dekket dine emosjonelle behov her, så gå videre. Anonymkode: 59e3d...222 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 Han vil nok bare ha fysisk kos og sex, og ikke alt det andre et forhold innebærer. Anonymkode: 793d6...3a0 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 Han sier at han vil ha et forhold, og han har sagt flere ganger at han ser for seg oss sammen i fremtiden. Hvordan kan jeg ta det opp med han da? Har begynt flere ganger, men så blir det bare så kleint at jeg heller skriver noe annet😂 Anonymkode: 6bcd7...a57
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #7 Skrevet 29. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han vil ha et forhold, og han har sagt flere ganger at han ser for seg oss sammen i fremtiden. Hvordan kan jeg ta det opp med han da? Har begynt flere ganger, men så blir det bare så kleint at jeg heller skriver noe annet😂 Anonymkode: 6bcd7...a57 Det hjelper jo ikke, hvis han ikke er rett mann for deg. Anonymkode: 59e3d...222 1
Måneskinn Skrevet 29. juni 2020 #8 Skrevet 29. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg ta det opp med han da? Har begynt flere ganger, men så blir det bare så kleint at jeg heller skriver noe annet du må ta det ansikt til ansikt. Bare da får du en ærlig reaksjon. pr sms/snap kan man skrive hva som helst og unnskylde seg. Det kan man sjelden når du tar det live. Kjør på å si at du føler at det mangler noe og du er usikker på hans intensjon, eller noe sånn.
LoppeLiten Skrevet 29. juni 2020 #9 Skrevet 29. juni 2020 Har du hørt på relasjonspodden? Dora dater en som kun snakket om seg og sitt, etter litt "opplæring" har han visst blitt veldig flink til å snu fokuset. Mest sannsynlig vet han ikke konsekvensene av hva han holder på med, mulig han til og med tenker at han er flink sosialt, for praten går jo, "problemet" er at folk flest liker å få litt av søkelyset rettet mot seg selv innimellom også, så her må det nok litt opplæring til. Ikke gi han opp før han får sjansen!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #10 Skrevet 29. juni 2020 7 minutter siden, Måneskinn skrev: du må ta det ansikt til ansikt. Bare da får du en ærlig reaksjon. pr sms/snap kan man skrive hva som helst og unnskylde seg. Det kan man sjelden når du tar det live. Kjør på å si at du føler at det mangler noe og du er usikker på hans intensjon, eller noe sånn. Takk, skal prøve:) Anonymkode: 6bcd7...a57
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #11 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, LoppeLiten skrev: Har du hørt på relasjonspodden? Dora dater en som kun snakket om seg og sitt, etter litt "opplæring" har han visst blitt veldig flink til å snu fokuset. Mest sannsynlig vet han ikke konsekvensene av hva han holder på med, mulig han til og med tenker at han er flink sosialt, for praten går jo, "problemet" er at folk flest liker å få litt av søkelyset rettet mot seg selv innimellom også, så her må det nok litt opplæring til. Ikke gi han opp før han får sjansen! Ja, for jeg ymtet innpå temaet en gang, og da sa han at han var veldig dårlig på sosiale relasjoner. Men jeg synes det er rart. hvis han liker meg så godt som han sier, at han ikke tenker på meg i løpet av dagen, eller er interessert i å holde en samtale eller noe. Så slutter jeg å ta kontakt, også plutselig får jeg melding om at han liker meg eller noe sånt. Anonymkode: 6bcd7...a57
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #12 Skrevet 29. juni 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han vil ha et forhold, og han har sagt flere ganger at han ser for seg oss sammen i fremtiden. Hvordan kan jeg ta det opp med han da? Har begynt flere ganger, men så blir det bare så kleint at jeg heller skriver noe annet😂 Anonymkode: 6bcd7...a57 Hvis du ikke har tatt det opp med han ennå, så må du jo gi han en sjanse eller tre. Gitt at du ønsker å gå videre selv selvsagt. Når man har datet en liten stund, så begynner det å bli mer naturlig å ta opp ting, som f. eks. noe man har behov for, og det gjelder selvfølgelig begge. Så er det opp til den man dater å vurdere om man kan innfri det i det minste. Så da skjer en av to ting, enten så tar begge hensyn til hverandres ønske - topp, eller så skjer ikke det. Skjer det ikke, så må man nok kanskje innse at han ikke er så interessert likevel, men du vet jo ikke svaret før du tar det opp. Anonymkode: 30e95...33d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #13 Skrevet 29. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har tatt det opp med han ennå, så må du jo gi han en sjanse eller tre. Gitt at du ønsker å gå videre selv selvsagt. Når man har datet en liten stund, så begynner det å bli mer naturlig å ta opp ting, som f. eks. noe man har behov for, og det gjelder selvfølgelig begge. Så er det opp til den man dater å vurdere om man kan innfri det i det minste. Så da skjer en av to ting, enten så tar begge hensyn til hverandres ønske - topp, eller så skjer ikke det. Skjer det ikke, så må man nok kanskje innse at han ikke er så interessert likevel, men du vet jo ikke svaret før du tar det opp. Anonymkode: 30e95...33d Så du mener jeg bør vente med å ta det opp? For jeg vil ikke fortsette å date han hvis ikke det skjer noen forandringer. Anonymkode: 6bcd7...a57
Antiviruset Skrevet 29. juni 2020 #14 Skrevet 29. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han vil ha et forhold, og han har sagt flere ganger at han ser for seg oss sammen i fremtiden. Hvordan kan jeg ta det opp med han da? Har begynt flere ganger, men så blir det bare så kleint at jeg heller skriver noe annet😂 Anonymkode: 6bcd7...a57 Som en sier det hjelper jo ikke når han faktisk ikke passer inn i dette du søker! Se alltid på handlingene hans atter en gang Aldri på vedkommende sier når dette ikke henger sammen. Hva mennesker sier betyr ikke en dritt, de bløffer, de manipulerer og de er ikke ærlige mange. Det finner du kun ut ved å se på handlingene. Slik du beskriver det vil aldri bedre seg når det er slik så tidlig i deres relasjon.
Antiviruset Skrevet 29. juni 2020 #15 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har tatt det opp med han ennå, så må du jo gi han en sjanse eller tre. Gitt at du ønsker å gå videre selv selvsagt. Når man har datet en liten stund, så begynner det å bli mer naturlig å ta opp ting, som f. eks. noe man har behov for, og det gjelder selvfølgelig begge. Så er det opp til den man dater å vurdere om man kan innfri det i det minste. Det som TS snakker om krever ganske store endringer hos han! Du kan mase det til bedring over en kort periode, men aldri noe permanent med slike mennesker. Så glir de bare inn i samme mønster igjen i perioden mellom mas om dette og til det blir ille igjen. Det å bare snakke om seg selv er en del av karakteren til vedkommende helt tydeligvis. Det er veldig mange som er slik, og de skjønner bare ikke i at i et forhold så holder ikke dette lenge. Garantert ikke dette som er intensjonen hans heller kan det virke som.
Antiviruset Skrevet 29. juni 2020 #16 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du mener jeg bør vente med å ta det opp? For jeg vil ikke fortsette å date han hvis ikke det skjer noen forandringer. Anonymkode: 6bcd7...a57 Kan nesten si med sikkerhet at det ikke hjelper å ta dette opp, det kan gjøre det en liten periode så må du mase om dette flere ganger. Jo tryggere han blir på at du bare blir allikevel? Jo verre kommer det til å bli.
Hulderen Skrevet 29. juni 2020 #17 Skrevet 29. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han vil ha et forhold, og han har sagt flere ganger at han ser for seg oss sammen i fremtiden. Hvordan kan jeg ta det opp med han da? Har begynt flere ganger, men så blir det bare så kleint at jeg heller skriver noe annet😂 Anonymkode: 6bcd7...a57 Det er jo ikke rart at han trives sammen med deg. Han får sex og kos, og en tilhører som han kan prate masse om seg selv til. Det høres jo helt glitrende ut! Har du prøvd å fortelle om deg selv uten at han spør? Da merker du jo om han er interessert i å høre etter eller kommer med oppfølgingsspørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #18 Skrevet 29. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du mener jeg bør vente med å ta det opp? For jeg vil ikke fortsette å date han hvis ikke det skjer noen forandringer. Anonymkode: 6bcd7...a57 Det kommer vel generelt litt an på hvor lenge man har datet, men når man har datet 4-6 ganger, så har det kanskje gått 1-2 måneder? Syntes det er innafor å snakke litt om gjensidige behov da. Og hvis alternativet er å ikke date han, men liker han litt, så har du jo ikke noe å tape på å ta det opp nå mener jeg. Anonymkode: 30e95...33d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #19 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, Antiviruset skrev: Det som TS snakker om krever ganske store endringer hos han! Du kan mase det til bedring over en kort periode, men aldri noe permanent med slike mennesker. Så glir de bare inn i samme mønster igjen i perioden mellom mas om dette og til det blir ille igjen. Det å bare snakke om seg selv er en del av karakteren til vedkommende helt tydeligvis. Det er veldig mange som er slik, og de skjønner bare ikke i at i et forhold så holder ikke dette lenge. Garantert ikke dette som er intensjonen hans heller kan det virke som. Hvis han virkelig er sånn, så sannsynligvis ikke, men de har jo bare kjent hverandre i kort tid, og er ennå i den veldig tidlige fasen, så man har ikke noe å tape på å ta det opp og se hva som skjer, og så kan man følge litt med på om det er noen endringer en stund. Så får man svaret om det er noe man kan se for seg videre eller ikke. Anonymkode: 30e95...33d
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2020 #20 Skrevet 29. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er naturlig å gjøre i en sånn situasjon? Skal jeg være ærlig? Jeg har ikke lyst at det skal bli kleint, eller at han føler at han må forandre seg fordi jeg ikke er fornøyd. Det blir så teit. Jeg vil jo egentlig ikke miste han, begynner å få følelser på tross av alt det her. Hjelp plis Husk at du skal bestandig være ærlig, både med deg selv og andre🙄 Hvis ikke er du uærlig og det ødelegger mere enn det løser problemer... Tror bare du er utålmodig og overtenker, men det nok også en gjenganger at menn ikke er tydelige på hva de vil og gjør. Det er nok derfor kvinner blir litt småstresset og forvirret... Jeg tror og vet at de som er skikkelig forelsket er mere på og gir bedre komunikasjon enn de som bare er ute etter en kjæreste. Det er iallefall en himmelsk forskjell på føleleser og ærlighet. Å endre på andres vaner og personlighet tror jeg ikke det går, du må nok heller finne en som matcher deg helt naturlig uten tekst og ord🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå