Gå til innhold

Kjønnssykdom???

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la merke til at huden like ved vaginaen var tørr, så jeg fant fram et speil for å se. Huden er veldig tørr og flaker av på ene siden, på den andre siden er det en stor mørk klumø. Og nå er jeg veldig bekymret. Er det noen som har noen ide på hva det er eller hva jeg kan gjøre? 

Det tørre gjør ikke vondt, men kulen er vond og hard. 

IMG_20200629_014624.thumb.jpg.6dec1e3b19d9ce99335c2ab2f4f02c20.jpgIMG_20200629_014611.thumb.jpg.6475c011093a103fe6e3e5ebcf44b1f8.jpg

Anonymkode: ca537...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kontaktet lege? For ditte der kan ikke være normalt...

Skrevet

Det tørre vet jeg ikke hva er, men det er ikke en kjønnssykdom. Den kulen ser ut som en byll, kanskje forårsaket av et inngrodd hår / barbering. Hvis du skulle få feber eller føle deg syk så er det på grunn av byllen. Du bør gå til lege og få tømt den, og evt antibiotika.

Skrevet

Det tørre ser ut som eksem. Kanskje pga barberingen. 

Byllen tipper jeg er et inngrodd hår. Vanskelig å se hvor stor den er. Det trygge er å gå til lege. 

Har hatt inngrodde hår og lett infeksjon. Glemte ut og fikk fjernet håret. Vasket også grodde det. Men min var som en litt stor vanlig kvise. Har også hatt på leggen. 

Så mitt råd er å gå til legen med den byllen der også følge med på huden din og ordne det selv om det skjer igjen (før det har blitt så ille). Spør dem om hva de gjør og hvordan du skal gjøre det om du får det igjen senere. Så får du litt opplæring. 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...