Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente, 29.

Jeg er renslig, og bytter truse hver dag.

Den siste tiden har jeg hatt en del spor i trusa etter avføringssiv. Ikke mye avføring, men nokså tydelige bremsespor. Jeg har irritabel tarmsyndrom, men har bare vært moderat plaget av dette den siste tiden. Er en del oppblåst, men ikke så voldsomt mye luft i magen som det har vært før. Dette tror jeg er fordi jeg for tiden stresser mindre, men spiser feil mat. Før var det både stress og feil mat som gjorde at jeg hadde mye problemer med luft.

Men det jeg lurer på er om irritabel tarm og oppblåsthet virkelig kan være årsaken til avføringssiv? Eller er det bare det at jeg har lagt på meg og trusa kommer mer oppi sprekken? haha (men pleier jo uansett normalt ikke å være brunt på dopapiret om du tørker deg bak når du ikke har gjort nr 2?)

Jævlig flaut tema, men garantert noen her som kan dele erfaringer, vet ikke hvor ellers jeg kan spørre. Hater å gå til legen for sånne "småting". 

Anonymkode: 6fcfe...ebc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å nevne.. Men dette problemet hadde jeg ikke før da problemene med IBS var større!

Anonymkode: 6fcfe...ebc

Skrevet

Synes du skal sjekke det jeg. kan være forskjellige årsaker. Tror ikke det er normalt selv om man har litt stor rompe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...