AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 hva som er sant eller ikke. Og har jeg blitt utsatt for en slags ghosting? Snart 14 dager siden jeg var på en fin date. God stemning, masse flørting, latter og komplimenter som gikk begge veier. melding samme kveld etter daten, bare positive ord. Jeg fikk en sms av han to dager etterpå, han er på tur med kompiser men skriver med meg allikevel sånn innimellom. Jeg spør om nytt treff, han svarer "det vil jeg svært gjerne!" og vi blir enige om å spikre det dagen etterpå, da han avventer svar på noe annet fra et familiemedlem. Jeg får ikke svar før to dager etterpå, der han sier at dessverre kan han ikke lørdag som jeg foreslo, men han skulle prøve å komme tidligere hjem søndag ( noe jeg også tolket positivt). Hører ingenting hele helgen og tenker at det er null stress, men da både mandag og tirsdag går uten svar, så blir jeg litt irritert. Sender en melding der jeg bare skriver "gleder meg 😄 " i håp om å få en reaksjon, men det kommer ingenting før dagen etter. Da får jeg en sms der det står at han beklager sen tilbakemelding, men at det har skjedd noe de siste dagene som er trist og krevende. Han vil ikke ghoste meg, bare si fra at det er mye som skjer som han må få kontroll på før han kan tenke på hva han vil. Sender deg melding når ting har roet seg. Han håper jeg fortsatt vil møte han da. dette var onsdag og jeg har ikke hørt noe mer, og heller ikke sendt noe mer. I kveld sitter jeg å skroller på fb og plutselig ser jeg at han har kommentert på en sak. (vi er ikke venner på face, men jeg har jo så klart sjekka han ut ) Litt rart at jeg skulle se han der, han var den eneste kommentaren på den aktuelle saken. Var ganske fristet til å trykke liker på den...😎 men det ville vel vært litt teit?? Så da spør jeg det store KG-forum. Er dette en form for ghosting eller kan jeg tro på det han sier? Skal jeg bare vente eller skal jeg nå, etter å ha sett han være "aktiv" på face sende en melding og høre hvordan det går? ( det er jo lov å bruke SoMe selv om livet er litt hardt altså, det er ikke det. Syns bare det var litt pussig at jeg så navnet hans nå i kveld) Og til dere som er spirituelle her, en mening med at jeg så han hadde kommentert? Anonymkode: ab130...024 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Ikke skriv ham noe mer, vært i lignende situasjon Det viste seg at exen ville gjerne forsøker igjen og han var i tenkeboksen. Så ble han sammen med hu igjen om en måned. Lev ditt liv. La ham ta kontakt når ting har roet seg. Anonymkode: 1b0bd...129 5
MarieLo Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Han har tydeligvis satt deg på gjerdet og håper at du venter, uten å snakke med deg en gang. Det er ganske egoistisk av ham, da burde han la deg gå heller og så hvis det passer bedre senere så gjør det det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 6 timer siden, MarieLo skrev: da burde han la deg gå heller og så hvis det passer bedre senere så gjør det det Ja, tror du er inne på noe der. Derfor angrer jeg litt på at jeg var ganske positiv i svaret mitt til han... men, gjort er gjort. Anonymkode: ab130...024 1
MarieLo Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tror du er inne på noe der. Derfor angrer jeg litt på at jeg var ganske positiv i svaret mitt til han... men, gjort er gjort. Anonymkode: ab130...024 Man bør aldri andre på en handling man gjorde av kjærlighet. ❤ Gjort er gjort. Hva vil du gjøre nå? 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 5 minutter siden, MarieLo skrev: Man bør aldri andre på en handling man gjorde av kjærlighet. ❤ Gjort er gjort. Hva vil du gjøre nå? det var pent sagt og helt rett. Jeg er vel kanskje bare redd for å virke for ivrig - "tape ansikt" kanskje... Vet ikke om det er bra å være for på. Samtidig, så kan man vel ikke være for på om begge parter er interessert... Helt ærlig, jeg vet ikke. På en måte vil jeg si noe til han, på den annen side vil jeg bare avvente til han evt kommer på banen. Men likte han såpass godt at jeg ikke føler for å treffe andre helt enda. Sjelden jeg føler sånn for noen etter bare en date, men mye felles og rett og slett den gode følelsen. så vet ikke. Anonymkode: ab130...024
MarieLo Skrevet 29. juni 2020 #7 Skrevet 29. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: det var pent sagt og helt rett. Jeg er vel kanskje bare redd for å virke for ivrig - "tape ansikt" kanskje... Vet ikke om det er bra å være for på. Samtidig, så kan man vel ikke være for på om begge parter er interessert... Helt ærlig, jeg vet ikke. På en måte vil jeg si noe til han, på den annen side vil jeg bare avvente til han evt kommer på banen. Men likte han såpass godt at jeg ikke føler for å treffe andre helt enda. Sjelden jeg føler sånn for noen etter bare en date, men mye felles og rett og slett den gode følelsen. så vet ikke. Anonymkode: ab130...024 Kan ikke være for på hvis begge er interesserte nei, men hvis begge ikke er det, så bør man jo gå videre. Da vet man. 1
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2020 #8 Skrevet 29. juni 2020 43 minutter siden, MarieLo skrev: Man bør aldri angre på en handling man gjorde av kjærlighet. ❤ Vakkert visdomsord❤️ ...Nei ikke angre på ting gjordt av kjærlighet, kjærlighet kan ikke velges🙄 Til TS... at du er litt ivrig synes jeg er greit så lenge det ikke er overdrevet, men jeg tror han har deg vent. Hvorfor han ikke svarer deg kan ha ulike årsaker, men noen romantikker og ivrig er han ikke. Man venter og venter og håper på det beste selvfølgelig, for god stemning, masse flørting, latter og komplimenter gir forhåpninger. Det har du allerede fått, og det er bare så synd han ikke ser hva han har gjordt med deg. Du burde få et fornuftig svar og mere kontakt med han🤞 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #9 Skrevet 29. juni 2020 Har samme erfaring her fra to ulike menn, faktisk. Noen bruker dating som tidsfordriv og oppmerksomhet, og er kanskje ikke akkurat der i livet at de kan gå inn i et seriøst forhold. Han siste jeg møtte var sånn. Ville gjerne treffes, en mye kom i veien akkurat nå... Og så går tiden, og han er fremdeles på Tinder. Så kanskje dere ikke var helt rette for hverandre? Var jeg deg hadde jeg ligget litt lavt og latt han ta initiativ videre. Anonymkode: fcd7a...729 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #10 Skrevet 29. juni 2020 De fleste menn beholder tindermatchene selv om de ikke treffer dem mer. Gir dem anledning til å komme tilbake vil jeg tro. Ang at vi ikke var helt rett for hverandre, det kan man ikke helt vite etter bare en date, er nå min mening.(altså jo, noen ganger kjenner man jo at det ikke er klaff f.eks, men her var det jo det) Hans mening og - og han sa det til meg da vi snakket om datingopplevelser. Han selv hadde opplevd ghosting mange ganger, og syns det var kjipt. Sjelden menn sier det høyt. jeg får vel bare ligge lavt i terrenget og se langt etter noe mer. Anonymkode: ab130...024
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #11 Skrevet 29. juni 2020 Her må du bare vente - hvis du er interessert. Det kan jo være det faktisk har skjedd noe, som han skrev?? En i familien som er død eller syk. Eller andre ting? Det må være rom for å forstå at man ikke kan bruke mye tid da på en date man ikke kjenner engang.... Anonymkode: 1f098...c92
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #12 Skrevet 29. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her må du bare vente - hvis du er interessert. Det kan jo være det faktisk har skjedd noe, som han skrev?? En i familien som er død eller syk. Eller andre ting? Det må være rom for å forstå at man ikke kan bruke mye tid da på en date man ikke kjenner engang.... Ja, jeg er enig. Det kan faktisk ha skjedd noe, jeg er åpen for det. Men folk bruker de underligste unnskyldninger vet du vet jeg ikke kjenner han og vise versa, men det er nå engang sånn at man lurer på ting når man er interessert i noen... Anonymkode: ab130...024
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #13 Skrevet 29. juni 2020 Ts , kan du ikke bare date videre med andre ? Da blir du kanskje mindre avhengig av å stalke på ham:-) Anonymkode: 1b0bd...129 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #14 Skrevet 29. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir du kanskje mindre avhengig av å stalke på ham:-) hva mener du med det? Stalker jeg på noe vis? At jeg etter første møte sjekket fb-profilen hans er da helt normalt, etter det har jeg ikke vært inne på den. Anonymkode: ab130...024
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #15 Skrevet 29. juni 2020 og heller ikke så lett å date andre når jeg traff han. Det var noe fint der, som ikke jeg opplever med mange hvert fall. Men jeg gjør da andre ting, jeg sitter jo ikke bare hjemme. Jeg var på fest i helgen, på kino med en venninne en dag, og jeg sier ja takk dersom noen spør meg ut. Men er ikke keen på å date bare for å date, jeg vil ha et formål med det. Og bare fordi jeg kjeder meg eller skal komme over en annen, det er ikke særlig bra. Anonymkode: ab130...024 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #16 Skrevet 29. juni 2020 Vet ikke noe om situasjonen deres eller i den duren, men kan skrive fra mitt ståsted som mann. Jeg har vært singel i snart 8 mnd etter å ha vært i et 8 års langt forhold. Jeg har datet flere damer på denne tiden hvor flere gjerne vil treffes igjen. Jeg synes det er hyggelig og jeg liker de damene jeg har møtt veldig godt. Problemet er at jeg også har mange baller i luften mtp oppussing av hus, jobb osv. Jeg har barna annenhver uke, så det jeg ikke får gjort av husarbeid og oppussing når barna er hjemme blir flyttet til uka jeg ikke har barna. Føler ofte at energinivået blir litt labert og det å gå på date i en slik ''tilstand'' føles for meg som et ork. Det er dessverre en realitet, så mulig han bare trenger tid for å få sortert litt tanker etc. I mellomtiden kan jo du bruke tiden på deg selv og eventuelt date andre som er mer på, så får du se hva som skjer. 🙂 Anonymkode: 98121...ac8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #17 Skrevet 19. september 2020 Jeg tenker fortsatt på denne mannen.... har ikke hørt noe fra han siden. Tinder-matchen består. i det siste har jeg tenkt på han, skal jeg skrive noe eller ikke? Fjerne matchen på tinder eller ikke? Anonymkode: ab130...024
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #18 Skrevet 19. september 2020 Hvorfor i all verden skal du skrive noe til ham? Anonymkode: d0fae...a19
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #19 Skrevet 19. september 2020 Han er ikke interessert! Ikke skriv noe til ham da blir det verre for deg.... Du involverer deg enda mer følelsesmessig... Jeg er en kvinne . Hadde en del hyggelige dater der jeg brukte unnskyldning at jeg er travel med jobb/flytting osv. Greie er til tross for en ganske hyggelig første date ble jeg ikke skikkelig interessert. Det skjedde iblant at jeg traff en annen person som ble mye mer spennebde og holdte på med ham. Noen av de datene mine skrev meg om 2-3-4 uker med et håp på en ny date. Da brukte jeg lang tid for å svare, svarte ganske kort og spurte ikke noe tilbake. Dessuten var jeg et par ganger i samme situasjon som deg. Etter at jeg skrev om noen uker til vedkommende "hvordan går det?" Skrev han tilbake" Hei, det er bare bra her. Håper det går fint med deg". Da angret jeg fort at jeg sendte ham mld. Anonymkode: 1b0bd...129
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå