Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Er ikke Hayu bakt inn i en av de norske strømmetjenestene?

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Jo tv2 play

Man kan også ha bare Hayu, jeg har det, ikke Tv2 play :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (På 27.10.2024 den 12.29):

Er nok mennesker der ute som med hell kunne fått korrigert sine dårlige og meningsløse uvaner, mennesker har ikke like høye standarder for hva de bruker fritiden sin på, klart at dersom mitt innlegg bidrar til at noen tenker seg litt om så bidrar det til noe bedre i vedkommendes liv.

Men altså, jeg ser lite håp for at det skal skje da mennesker som ser på meningsløsheter som et slik program, de har som kjent lave standarder for hva de kaster seg ut i eller lar være...

……. men å bruke fritiden på Kvinneguiden- DET er høy standard det 😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (På 27.10.2024 den 12.29):

Er nok mennesker der ute som med hell kunne fått korrigert sine dårlige og meningsløse uvaner, mennesker har ikke like høye standarder for hva de bruker fritiden sin på, klart at dersom mitt innlegg bidrar til at noen tenker seg litt om så bidrar det til noe bedre i vedkommendes liv.

Men altså, jeg ser lite håp for at det skal skje da mennesker som ser på meningsløsheter som et slik program, de har som kjent lave standarder for hva de kaster seg ut i eller lar være...

Vet du, hva vi her inne har av etiske retningslinjer i våre liv er kanskje det stikk motsatte av livet til disse fruene. Iallefall har jeg det. Jeg ønsker meg på ingen måte ett luksusliv, jeg lever enkel. Jeg går til butikken, bilen bruker jeg max to ganger i måneden av prinsipp. Jeg sliter ut klærne mine fordi det rett for meg, jeg har råd til nye så det er ikke det det står på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (6 timer siden):

Vet du, hva vi her inne har av etiske retningslinjer i våre liv er kanskje det stikk motsatte av livet til disse fruene. Iallefall har jeg det. Jeg ønsker meg på ingen måte ett luksusliv, jeg lever enkel. Jeg går til butikken, bilen bruker jeg max to ganger i måneden av prinsipp. Jeg sliter ut klærne mine fordi det rett for meg, jeg har råd til nye så det er ikke det det står på.

Mange mennesker har en tendens til det, altså trøste seg med det stusselige de har og situasjonen de står i.

Kjellemann, som kjører liten kone-bil, klart at han legger ut om hvor tilfreds han er med bilen sin og at han har den perfekte bil til sitt behov. At han naturlig nok vil ha større og kraftigere bil, klart at han har drømmer og ambisjoner Kjellemann også selv om han trøster seg selv med å snakke opp det han står med.

Tenke på alle single der ute som gråter seg i søvn tidvis, som vrir seg i senga av lengsel og alt de ønsker seg er noen og å ikke bli selektert bort som de er, som legger ut om hvor bra de har det som single når de møter andre mennesker, sier at livet som single er helt fantastisk.

Sånn er livet, at de som har lite sier at de er fornøyd med det lille de har og et stusselig liv, slik preller av meg da jeg vet at naturen har skrudd oss sammen for å naturlig nok ville ha mest mulig penger og å bruke dem er en av de beste følelsene vi mennesker kan føle på... 

Når noen hevder annet, i nær samtlige tilfeller er det da selvtrøst og å opphøye seg selv litt sett gjennom andres øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (1 time siden):

Mange mennesker har en tendens til det, altså trøste seg med det stusselige de har og situasjonen de står i.

Kjellemann, som kjører liten kone-bil, klart at han legger ut om hvor tilfreds han er med bilen sin og at han har den perfekte bil til sitt behov. At han naturlig nok vil ha større og kraftigere bil, klart at han har drømmer og ambisjoner Kjellemann også selv om han trøster seg selv med å snakke opp det han står med.

Tenke på alle single der ute som gråter seg i søvn tidvis, som vrir seg i senga av lengsel og alt de ønsker seg er noen og å ikke bli selektert bort som de er, som legger ut om hvor bra de har det som single når de møter andre mennesker, sier at livet som single er helt fantastisk.

Sånn er livet, at de som har lite sier at de er fornøyd med det lille de har og et stusselig liv, slik preller av meg da jeg vet at naturen har skrudd oss sammen for å naturlig nok ville ha mest mulig penger og å bruke dem er en av de beste følelsene vi mennesker kan føle på... 

Når noen hevder annet, i nær samtlige tilfeller er det da selvtrøst og å opphøye seg selv litt sett gjennom andres øyne.

Er det DET du driver med her - «selvtrøst og å opphøye deg selv litt sett gjennom andres øyne» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg savner Vanderpump. Og at de fokuserte mer på det daglige. Ja, corona ødela mye også her. Men de siste sesongene har de nesten kun fokusert på tilstelninger med fruene oppspjåka og stylet, og veldig åpenbart iscenesatte og planlagte konfrontasjoner. Vet hele serien er iscenesatt, men før var det i det minste bakt mer inn i dagligliv og litt mer uhøytidelig. Enda godt hun asiatiske er borte, som tok seg nær av alt som ble sagt og tok alt i verste mening heeeele tiden. Nå synes jeg det er kjedelig med Kyle, at det er så big deal hvilken legning hun måtte ha. Skjønner jo allerede nå at det blir en rød tråd gjennom hele sesongen 🥱

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (3 timer siden):

Litt av noen tanker du har om andre mennesker. Du projiserer dine tanker om deg selv over på andre nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (7 timer siden):

Litt av noen tanker du har om andre mennesker. Du projiserer dine tanker om deg selv over på andre nå.

Kan dere vær så snill slutte å avspore? Lag deres egen tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...