Vilds2101 Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Hei! Jeg har nylig tatt silikon under muskelen og lurer på om det er noen andre her som kanskje har erfaringer med hvor lang tid det tar før ting ikke føles så vondt, ømt og sprengt. Har prøvd å google litt men det meste jeg finner er av klinikker eller bloggere som maler det hele veldig rosenrødt. Som student er jeg avhengig av å få inn penger og jobber på sykehjem, men klarer ikke helt å få et klart svar på hvor lang tid det vil ta før jeg kan yte noe særlig på jobb igjen (ja jeg vet at dette kan være individuelt). Føler at jeg har blitt litt lurt av kirurger og sykepleiere som sa at dette kom til å gå helt fint, til operasjonen plutselig var ferdig og jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta ordentlige løft på jobb før om 3 måneder. Er det andre som har erfaringer de kunne delt?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Jeg gjorde det også for ett par år siden. Jeg jobba ikke på en måned, og når jeg kom på jobb, slapp jeg tunge løft så lenge jeg trengte det. Jeg jobbet i utelivsbransjen da.. Men i ditt yrke må du være mer forsiktig, er vel en del tunge løft osv. Men du får vel ikke mer enn par ukers sykmelding. Anonymkode: 53f6a...c89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå