Gå til innhold

kjøpe ps4 fra platekompaniet, trygt og lurt?


mellomtomater67

Anbefalte innlegg

Hei. nå er platekompaniet nedlagt i byen jeg bor i, Trondheim. Så en tråd nettopp om platekompaniet og at mange var misfornøyde angående bestilling. ps4 koster opp imot over 5000 kr så jeg, og dette er veldig mye penger, så er det trygt og bestille fra der? vil ikke det skal mangle noen ting (hdmi kabel osv), så vet ikke om dette er smart å bestille, samtidig har jeg veldig lyst til å ha ps4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det lønner seg å vente med å kjøpe PS4 siden PS5 kommer senere i år og da blir PS4 mye billigere.

Anonymkode: 29e8e...aad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe PS4 nå for så mye penger? PS5 kommer jo på slutten av året...

Anonymkode: 612b0...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Elkjøp, Power, OBS! og andre som selger PS4, eller brukt på Finn, tise, LetGo el.l.?  Det er HDMI kabel i pakken sammen med en stikke om du kjøper ny,  Kjøp gjerne brukt; da får du gjerne med flere spill, ekstra stikke og lignende og det til en lavere pris om det er viktig for deg å få mest mulig for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mellomtomater67 skrev:

Hei. nå er platekompaniet nedlagt i byen jeg bor i, Trondheim. Så en tråd nettopp om platekompaniet og at mange var misfornøyde angående bestilling. ps4 koster opp imot over 5000 kr så jeg, og dette er veldig mye penger, så er det trygt og bestille fra der? vil ikke det skal mangle noen ting (hdmi kabel osv), så vet ikke om dette er smart å bestille, samtidig har jeg veldig lyst til å ha ps4.

Jeg ville nok heller valgt å prøve å se om den lokale Elkjøpen eller power butikken har inne ps4. Det er alltid kjekt å kunne fysisk snakke med noen om noe går galt. Har ikke bestillt noe slikt hos platekompaniet, men pcen min er fra komplett. Litt stressende om noe skulle skje og jeg ville måtte sende den i posten ol. for reperasjon. Men var de som hadde inne det jeg så etter 😅

Anonymkode: 0c6b7...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bruk penger på en konsoll som vil dette 50 % i pris på finn om et halvt år når Ps5 slippes.

Anonymkode: 3a23d...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platekompaniet overpriser maskinvare. Tok et kjapt søk, og la merke til at PS4 Pro (som jeg antar er den du sikter til) koster 5190,- på Platekompaniet, og 4190,- hos Proshop. Synes også de jevnt over har høye priser på spill. Film er de ikke så gale på.

Hvorvidt Slim (til rundt 3000) eller Pro (4000) er det riktige for deg, eller om du burde vente på PS5, må du nesten pønske deg frem til selv. Spørs helt hva du ønsker å spille, og hvor viktig ytelse er. Sånn som kronekursen er nå, regner jeg med lanseringsprisen blir rundt 6000, og det ville ikke overrasket meg om den sniker seg opp mot 7000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med PS5 såpass nærme, hadde jeg utelukkende gått for Finn.no.

Der ligger de ned mot 1000,- for en 500 gb.

Anonymkode: 5349c...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...