Gå til innhold

Dine beste matbloggere på YouTube


Sarianne

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på de som reiser rundt og spiser den lokale maten rundt om i verden. Personlig digger jeg Mark Wiens siden han er positiv og respektfull til andre kulturer og spiser ofte  lokal hjemmelaget mat.

Men jeg vil gjerne spe på listen med matbloggere! Særlig i denne tida hvor man ikke kan reise hvor som helst..

Endret av Sarianne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mark Wiens og Mike Chen (strictly dumpling og et par andre kanaler er hans) er de jeg kommer på som er rene matvloggere som ofte dukker opp som anbefalt. Ser en del på reisevloggere også da de viser både mat og annet. Noen av de er Flying the Nest og Endless Adventure som jeg synest viser matkulturen ganske så godt. 

Munchies har en del videoer etterhvert fra ulike land og kulturer. Både videoer fra ulike byer i verden hvor lokale kokker besøker ulikt og oppskriftsvideoer filmet i studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Moonwalker skrev:

Mark Wiens og Mike Chen (strictly dumpling og et par andre kanaler er hans) er de jeg kommer på som er rene matvloggere som ofte dukker opp som anbefalt. Ser en del på reisevloggere også da de viser både mat og annet. Noen av de er Flying the Nest og Endless Adventure som jeg synest viser matkulturen ganske så godt. 

Munchies har en del videoer etterhvert fra ulike land og kulturer. Både videoer fra ulike byer i verden hvor lokale kokker besøker ulikt og oppskriftsvideoer filmet i studio.


Takk for svar :) 

Endless adventure har jeg sett noen videoer, liker de :) skal sjekke ut de andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...