Jump to content
Sign in to follow this  
Sarianne

Dine beste matbloggere på YouTube

Recommended Posts

Sarianne
Posted (edited)

Da tenker jeg på de som reiser rundt og spiser den lokale maten rundt om i verden. Personlig digger jeg Mark Wiens siden han er positiv og respektfull til andre kulturer og spiser ofte  lokal hjemmelaget mat.

Men jeg vil gjerne spe på listen med matbloggere! Særlig i denne tida hvor man ikke kan reise hvor som helst..

Edited by Sarianne

Fortsetter under...

Moonwalker

Mark Wiens og Mike Chen (strictly dumpling og et par andre kanaler er hans) er de jeg kommer på som er rene matvloggere som ofte dukker opp som anbefalt. Ser en del på reisevloggere også da de viser både mat og annet. Noen av de er Flying the Nest og Endless Adventure som jeg synest viser matkulturen ganske så godt. 

Munchies har en del videoer etterhvert fra ulike land og kulturer. Både videoer fra ulike byer i verden hvor lokale kokker besøker ulikt og oppskriftsvideoer filmet i studio.

Sarianne
21 timer siden, Moonwalker skrev:

Mark Wiens og Mike Chen (strictly dumpling og et par andre kanaler er hans) er de jeg kommer på som er rene matvloggere som ofte dukker opp som anbefalt. Ser en del på reisevloggere også da de viser både mat og annet. Noen av de er Flying the Nest og Endless Adventure som jeg synest viser matkulturen ganske så godt. 

Munchies har en del videoer etterhvert fra ulike land og kulturer. Både videoer fra ulike byer i verden hvor lokale kokker besøker ulikt og oppskriftsvideoer filmet i studio.

Takk for svar :) 

Endless adventure har jeg sett noen videoer, liker de :) skal sjekke ut de andre 

AnonymBruker

Howtobasic er fin. 

Anonymkode: 3d47c...089

cloudsinger

Trevor James- The food ranger