Gå til innhold

Angst så fort jeg er sliten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler ikke å være sliten. Jeg tror jeg har fått ME eller at det er tegn på at jeg er svak. I dag er en slik dag. Typisk søndag, trist dag på alle måter. Det er stille og grått vær.

Og jeg er bare sliten og ingenting frister. 

Hvor mye energi skal man egentlig ha? Hva er vanlig å bli sliten av? 

Anonymkode: 0c88d...ae5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du deprimert? Jeg har vært det lenge og nylig begynt på antidep. Jeg sov mye før jeg begynte på de og, men også de første ukene etter. Ble fort sliten av alt mulig, måtte sove en time nå og da. Kan også ha med kosthold å gjøre. Og får du nok søvn?

Anonymkode: b9047...0af

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du deprimert? Jeg har vært det lenge og nylig begynt på antidep. Jeg sov mye før jeg begynte på de og, men også de første ukene etter. Ble fort sliten av alt mulig, måtte sove en time nå og da. Kan også ha med kosthold å gjøre. Og får du nok søvn?

Anonymkode: b9047...0af

Jeg er forsiktig med å kalle meg deprimert. Jeg har diagnosen på papiret ja. Men det står midlertidig moderat depresjon. Jeg har Dystymi og. Men denne er forsterket av ytre faktorer og andre medfødte diagnoser jeg ikke fikk hjelp med tidlig nok. 
Jeg bruker også medisin men ikke antidep.

Kostholdet er bra. Ikke fanatisk, men bra. Altså, aldri snop og sukkerbomber. Mye fisk, smoothies, frukt, nøtter. 

Søvn får jeg nok av, men dessverre alltid trett om morgenen. Må stå opp pga jobbing, og legger meg somregel senest 1. 

Anonymkode: 0c88d...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...