Gå til innhold

Ringe en date. Hva snakker man om?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å prøve noe nytt. Vi har vært på noen dates og sendt meldinger til hverandre. Tenkte jeg skulle ringe han. Har lyst å spørre om vi skal treffes igjen. Men er så redd det blir skikkelig kleint. At jeg ikke vet hva jeg skal si. Er det noen som har noen tips?

Anonymkode: d96c8...bc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

30 og 50

Skrevet

Og likevel vet du ikke hva du skal si.

Har dere noe til felles?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, MarieLo skrev:

Og likevel vet du ikke hva du skal si.

Har dere noe til felles?

Jeg er sjenert og forelsket. Ser du ned på meg fordi jeg er usikker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

30 og 50? Hadde ikke giddet. 

Anonymkode: 83daa...9fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva har gjort i dag/hva han skal neste uke. Snakk om det fine været, spør om han har badet/grillet/stelt i hagen. Spør om han har ferieplaner med barna/barnebarna. Snakk om nyhetene, en god bok du har lest/film du har sett/god vin du har drukket. 

Anonymkode: 0d07e...d32

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sjenert og forelsket. Ser du ned på meg fordi jeg er usikker?

Jeg ser ikke ned på noen, jeg dømmer ikke noen heller. Hvis du føler det sånn, er det fordi du pleier å gjøre det med andre.

Jeg sier det bare sånn det er, både nå og i sted.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 og 50? Hadde ikke giddet. 

Anonymkode: 83daa...9fe

Det er jo ikke opp til deg å mene noe om. 

Anonymkode: 66754...476

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, MarieLo skrev:

Jeg ser ikke ned på noen, jeg dømmer ikke noen heller. Hvis du føler det sånn, er det fordi du pleier å gjøre det med andre.

Jeg sier det bare sånn det er, både nå og i sted.

Det er jo veldig spesielt å skrive "og likevel vet du ikke hva du skal si". Det er litt dømmende.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig spesielt å skrive "og likevel vet du ikke hva du skal si". Det er litt dømmende.

Nei, det er ikke det. At du kaller det spesielt og dømmende derimot, er dømmende. Nå dømmer du meg.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, MarieLo skrev:

Nei, det er ikke det. At du kaller det spesielt og dømmende derimot, er dømmende. Nå dømmer du meg.

Okey.... TS, ville ikke hørt på råd fra denne personen

Gjest Middelmådig
Skrevet

Start med å si hei og hvordan går det. Sier han bare hei det går fint, så følger du opp meg hva har du gjort på i helgen? Jeg ringer bare for å prate litt, jeg ☺️

Andre tema er ferie, rare folk, arbeidet deres, planer for sommeren osv. Går så fint atte! Lykke til! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okey.... TS, ville ikke hørt på råd fra denne personen

Ikke sant.

Hør på hyggelige mennesker TS. Du merker hvem de er. 🙂

Skrevet

Bruk et par dager på å skrive ned potensielle samtaletemaer på et ark. Ha arket foran deg før du ringer. Hver gang du opplever (hvis det skjer overhodet) en liten pause i samtaleflyten, se på arket og velg et tema. Stryk hvert tema for hver gang du har brukt det, så du ikke slumper til å ta opp det samme to ganger - det er litt flaut.

Bare et tips som kan gjøre deg litt tryggere på at du har noe å snakke om hele tiden, hvis ikke han har det.

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Tyve år eldre? Hvis han holder seg godt, er oppegående og er i jobb så kanskje...? Har dere ikke snakka på telefonen før?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊 

Jeg hadde planer om å ringe i kveld. To dager forberedelse til en telefonsamtale var kanskje litt i meste laget 😅 Har notert litt, så får se hva jeg får meg til å gjøre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 

Jeg hadde planer om å ringe i kveld. To dager forberedelse til en telefonsamtale var kanskje litt i meste laget 😅 Har notert litt, så får se hva jeg får meg til å gjøre 

Bare ring ham. Det blir bare verre for deg hvis du utsetter det. Hvis du på noe tidspunkt iløpet av samtalen plutselig står fast, kan du si noe om at du liker ham så godt at du blir litt nervøs. Det er bare sjarmerende, og hyggelig for ham å få høre deg si at du liker ham såpass godt. 

Anonymkode: 0d07e...d32

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...