Gå til innhold

Han er for ung...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen greie for yngre menn vanligvis, heller mer tvert imot. Nå har jeg imidlertid havnet i en slags greie med en som er 19, når jeg er 26 (!)

Vel og merke er jeg litt barnslig for alderen selv, men merker noen store forskjeller mellom oss likevel. Egentlig er det dealbreakers i fleng. Han ser ikke helt problemet med aldersforskjellen, men det gjør definitivt jeg.

Det er vanskelig å motstå han, fordi jeg er ikke bare tiltrukket av ham, men også ganske betatt. I begynnelsen lurte han meg med at han var 20, noe jeg da til og med synes var for ungt. 

Fra min side kan dette bli noe, dersom vi fortsetter slik... Jeg har på følelsen at det er gjensidig. Men tror denne relasjonen bare vil by på trøbbel.

Hvordan styrer jeg unna her, når jeg egentlig er interessert? Huff.

Anonymkode: eebed...522

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen greie for yngre menn vanligvis, heller mer tvert imot. Nå har jeg imidlertid havnet i en slags greie med en som er 19, når jeg er 26 (!)

Vel og merke er jeg litt barnslig for alderen selv, men merker noen store forskjeller mellom oss likevel. Egentlig er det dealbreakers i fleng. Han ser ikke helt problemet med aldersforskjellen, men det gjør definitivt jeg.

Det er vanskelig å motstå han, fordi jeg er ikke bare tiltrukket av ham, men også ganske betatt. I begynnelsen lurte han meg med at han var 20, noe jeg da til og med synes var for ungt. 

Fra min side kan dette bli noe, dersom vi fortsetter slik... Jeg har på følelsen at det er gjensidig. Men tror denne relasjonen bare vil by på trøbbel.

Hvordan styrer jeg unna her, når jeg egentlig er interessert? Huff.

Og forskjellen er?

Anonymkode: d9264...f61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og forskjellen er?

Tiltrukket er jo mer seksuelt, mener at jeg fort kan føle noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Om det føles bra når du er med han, kjør på:) se hvor dette ender!

Anonymkode: 4bab8...0f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer sikkert ikke til å vare, men du kan jo bare ligge med han og nyte det den tiden det funker. 

Anonymkode: fcfc2...921

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dealbrekerne da?

Anonymkode: de6c1...d55

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dealbrekerne da?

Anonymkode: de6c1...d55

Han er jo der at han vil konstant feste (og mer enn det som er vanlig i den alderen, vil jeg si), drikker seg fullstendig dritings, mye guttastemning, er vel mer umoden enn meg generelt. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer sikkert ikke til å vare, men du kan jo bare ligge med han og nyte det den tiden det funker. 

Anonymkode: fcfc2...921

Jo, det er jo nettopp det... jeg kommer sikkert til å gjøre det sånn, så løser det seg vel på ett eller annet vis uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og forskjellen er?

I modenhet og erfaringer.

Anonymkode: 43499...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...