Gå til innhold

Forspill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en singel mann på 30 som har sex av og til. Veldig sjelden har jeg sex med en partner med enn noen få ganger, siden jeg kanskje er litt opptatt av "the conquest". Sex i seg selv er jeg kanskje ikke så "god" på.

Vanligvis tar jeg styringen og dominerer damen litt. Tar alt i mitt tempo. Leder henne til det jeg vil. Mange jenter elsker det, og vil gjerne ligge med meg igjen. De liker å bli tatt av en maskulin mann som bruker de litt.

Noen jenter, dog, er annerledes, og forteller meg at jeg må roe ned. Fikk beskjed om å roe ned to hakk her forrige uke. Jeg roet ned det jeg trodde var tre hakk. Hun forteller meg at jeg må roe meg ned enda et hakk. Jeg prøver, med alt jeg har, å lytte til hennes responser. Til slutt prøver jeg å la henne styre tempoet, siden jeg ikke vet hva hun vil. Men det var ikke bra heller. Da var jeg for lite. Og plutselig ble jeg bare usikker, siden jeg tydeligvis ikke klarte å finne hennes tempo, som virket veldig, veldig spesifikt.

Jeg synes dette var vanskelig. Hva slags (sanne) følelser har dere rundt dette jenter? 

 

Anonymkode: 7c557...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...