Gå til innhold

8 måneder siden bruddet...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

8 måneder siden bruddet og jeg har enda ikke klart å gått videre.. Er blitt en så negativ og deprimerende person og jeg hater det. 

Jeg klarer ikke se positivt, skyver vekk de som er glad i meg og vil for det meste bare være alene.

Koronaviruset var min redning for da kunne jeg bruke det som "grunn" til å være alene.

Nå er det sommer og jeg blir bare enda mer deprimert. Når jeg tenker over livet mitt.

Jeg er 25 år. Han var utro og forlot meg for en annen. Vi var forlovet og planla fremtiden vår sammen.

Jeg vil ikke ha noen andre. Jeg er helt knust, klarer ikke gjøre noe. Vært hos psykolog og føler ikke det hjelper meg heller..

Han sa han elsket meg men at han elsket henne mer enn meg.. Derfor tok han valget....

Anonymkode: d3090...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilgivelse. Du må tilgi han og deg selv, så vil depresjonen slippe taket.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, mens du er fokusert bare på det som skjedd , tenker på ham hver dag blir det sånn. Du må treffe venner og starte med dating. Da ser du at det finnes masse interessante ting og menneske rundt deg. Det er flere milliarder menn i verden. 

Trust me... Du er bare 25! Ikke kast bort tid på kjærlighetssorg spesielt nå i sommer.

Anonymkode: d3bf1...694

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 måneder siden bruddet og jeg har enda ikke klart å gått videre.. Er blitt en så negativ og deprimerende person og jeg hater det. 

Jeg klarer ikke se positivt, skyver vekk de som er glad i meg og vil for det meste bare være alene.

Koronaviruset var min redning for da kunne jeg bruke det som "grunn" til å være alene.

Nå er det sommer og jeg blir bare enda mer deprimert. Når jeg tenker over livet mitt.

Jeg er 25 år. Han var utro og forlot meg for en annen. Vi var forlovet og planla fremtiden vår sammen.

Jeg vil ikke ha noen andre. Jeg er helt knust, klarer ikke gjøre noe. Vært hos psykolog og føler ikke det hjelper meg heller..

Han sa han elsket meg men at han elsket henne mer enn meg.. Derfor tok han valget....

Anonymkode: d3090...7ec

Ofte tar det litt tid, for meg som var gift i flere tiår og hun var utro? Det gikk flere år før jeg orket å tenke på noen nytt. Egentlig hadde jeg tenkt å leve alene livet ut. Jeg begynte å trene, gå turer, reise en del alene! Det fikk tankene mine bort fra alt det vonde og den bratte motbakken livet var disse årene. Det å¨gjøre akkurat som jeg ville og reise dit jeg hadde lyst men som aldri klaffet med ektefellen, ja det gav meg livskraften tilbake. Ble en del drikking de første året, men så gikk jeg lei den "selv medisineringen" Først nå har jeg åpnet for å treffe andre damer igjen, har hatt noen dater og det har vært veldig positivt. Nå gjelder det bare å finne den rette. Du er så ung at for deg er dette bare starten på livet, du vil garantert lykkes om du leter på rett måte og finner den rette for deg. Mange drittsekker der ute, så noen skuffelser blir det kanskje på veien. Aldri gi opp :) 

Anonymkode: e2492...e59

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke noe annet svar enn at du må ta den tiden du trenger.

For min del er det ett år siden snart, og det har blitt bedre. Jeg var gift i mange år, og vi har barn sammen, så det er mange minner som aldri blir borte. Må bare lære meg å leve med det, det er jo ingen annen utvei. Kommer til å sørge lenge, selv om jeg er forbannet over det han gjorde.

Anonymkode: 7f0d9...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...