AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Del Skrevet 28. juni 2020 Noen som har erfaring med slike klubber? Jeg har lenge ønsket å trene på en slik klubb da jeg har mer interesse for styrkeløft enn gjennomsnittspersonen på sats. Jeg får tilsnakk når jeg gjør markløft fordi jeg ikke senker stanga sakte ned i bakken (nei jeg slipper den ikke fra toppen og lager ikke unødvendig bråk og gulvet er beskytta), flytende kalk er ikke lov osv osv. I tillegg ville jeg hatt godt av å være rundt folk som kan dette bedre enn meg, som jeg kan lære både programoppsetting, bedre teknikk ol. Likevel så er jeg litt redd for å kontakte noen da jeg ikke løfter all vekt i verden og i tillegg hvis jeg har helt elendig teknikk. Er det noen som har noe de kan dele angående å være medlem? Er folk hyggelige og hjelpsomme? Løfter alle dobbel, trippel kroppsvekt? Anonymkode: 2bc27...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Del Skrevet 28. juni 2020 Kontakt styrkeløftklubbene der du bor. Regner med de ikke har noen krav til ferdigheter eller styrke for å bli medlem. Anonymkode: c199d...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Del Skrevet 28. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kontakt styrkeløftklubbene der du bor. Regner med de ikke har noen krav til ferdigheter eller styrke for å bli medlem. Anonymkode: c199d...377 Edit: eventuelt bare sjekk på hjemmesiden deres. Der står det sikkert at det ikke er noen krav til ferdigheter eller styrke for å bli medlem. Anonymkode: c199d...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 Vi har folk som løfter alt mulig forskjellig i klubbene. Nye medlemmer er hjertelig velkommen og absolutt ingen reagerer på hva du løfter 😊 Anonymkode: 0d552...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Del Skrevet 30. juni 2020 I min klubb er det alt fra sånne som meg som er helt i startfasen og synes både rykk og støt er skummelt og bruker lave vekter, til folk som løfter i NM. Utrolig fint miljø, alle trener side om side og jeg lærer veldig mye hver gang. Anonymkode: 18fb3...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 30. juni 2020 #6 Del Skrevet 30. juni 2020 Fra nybegynnere til veteraner hos oss. Alle starter et sted og det begynner gjerne med teknikk uansett. Ikke tenk på at du må være sterk for å begynne! Det er mye ymse teknikk ute og går så jo raskere du kommer deg til en klubb jo bedre. Mulig en del plasser har inntaksstopp akkurat nå men du kan jo høre....og det er ofte fadderordninger slike steder og:) Det er ihvertfall et av mine bedre valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. juni 2020 #7 Del Skrevet 30. juni 2020 På 28.6.2020 den 13.59, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med slike klubber? Jeg har lenge ønsket å trene på en slik klubb da jeg har mer interesse for styrkeløft enn gjennomsnittspersonen på sats. Jeg får tilsnakk når jeg gjør markløft fordi jeg ikke senker stanga sakte ned i bakken (nei jeg slipper den ikke fra toppen og lager ikke unødvendig bråk og gulvet er beskytta), flytende kalk er ikke lov osv osv. I tillegg ville jeg hatt godt av å være rundt folk som kan dette bedre enn meg, som jeg kan lære både programoppsetting, bedre teknikk ol. Likevel så er jeg litt redd for å kontakte noen da jeg ikke løfter all vekt i verden og i tillegg hvis jeg har helt elendig teknikk. Er det noen som har noe de kan dele angående å være medlem? Er folk hyggelige og hjelpsomme? Løfter alle dobbel, trippel kroppsvekt? Anonymkode: 2bc27...bb7 Når du først våger å gå inn kommer du aldri ut igjen. Flott miljø og flotte folk med kompetanse i massevis. Ingen blir sure eller forventer store vekter. Her er alle likestillt. For dere andre som alltid tenker negativt bare fortsett med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Del Skrevet 30. juni 2020 I min klubb varierer nivået fra nybegynnere til de som konkurrerer internasjonalt. På fellestreninger trener man side om side, men ut fra eget nivå. Det gjør ingenting om du ikke kan noe når du begynner. Du får hjelp med det tekniske, program og ingen kommer til å le av deg. Alle har begynt en gang. Anonymkode: 2e193...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Del Skrevet 2. juli 2020 Takk for så utrolig betryggende svar! Nå har jeg faktisk sendt mail til de😄 Anonymkode: 2bc27...bb7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå