Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fem mil å kjøre til jobb, bruker ca 40 min på det nå om sommeren. Fine veier med lite trafikk.

Skulle ønske jeg hadde jobb nærmere, men trives supergodt i jobben min. Det skal mye til før jeg bytter jobb.

Likevel er det dyrt, bilhold koster når en bruker bilen såpass mye.

Forsikring, høy km stand på bilen (synker fortere i verdi), oftere service, oftere reparasjoner osv.

Samtidig kunne det vel vært billigere hvis jeg hadde en eldre bil, men jeg prioriterer sikkerhet og komfort også, ettersom jeg bruker bilen så mye.

Hvor lang reisevei har du, og hvordan kommer du deg til jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ca 3.5 km. Jeg går når det er fint vær og tar bussen når det regner.

Skrevet

Jeg har også 5 mil å kjøre til og fra arbeid, jeg må også ta en ferge. Bruker ca.50 min hver vei, og begynner å bli litt lei. Synes mye av dagen går bort på veien :-?

Jeg har ett års engasjement i denne jobben, og det er jeg glad for. Kommer ikke til å ha en så lang arbeidsvei igjen!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg har akkurat flyttet og nå har jeg 6 minutter sykkelvei til jobben - ubeskrivelig deilig :-D

Skrevet

10 minutters biltur om morgenen, minst 20 paa tilbakeveien - midt i rushtiden....

Skrevet

Jeg har tre mil til jobben - 20 minutter å kjøre.

Skrevet

Jeg har 7 mil reisevei hver vei! Alt for langt, men i det minste har jeg en flexibel arbeidsplass så jeg kan kjøre litt sent å unngå den værste rushtrafikken, i den grad det er mulig. Men det er klart at det koster mye, både i tidsforbruk (ca 1 time hver vei) og i bilhold.

Skrevet

20 minutter å gå. Fint i sommerværet det! :P

Skrevet

Kvarter med bil, og en evighet å gå (kondisen er vel på et minus :roll: )

Skrevet

Jeg har et kvarter å kjøre, veldig greit.

Skrevet

Jeg har ca 30 min (4mil) å kjøre -helt greit

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ca 8 minutter å kjøre til jobben jeg starter i fra høsten av. Bilen er jeg avhengig av uansett, så den hadde jeg hatt om selvom jeg strengt tatt kan sykle til jobben.

Har sommerjobb nå, og dit er det vel i underkant av ett minutt å kjøre. Men jeg kjører likevel... :oops:

Gjest abel-babel
Skrevet

Jeg har 30 minutter om jeg kjører og 1 time om jeg tar buss...

Skal skifte jobb til høsten, da blir det 5,5 mil - ca en time. Men med tanke på at jeg ukependler nå, så sparer jeg litt på det da.

Skrevet

Litt over 2 mil, ca 20 min med bil!

Gleder meg til å flytte nærmere så jeg kanskje kan sykle

Gjest Milah
Skrevet

Ca 5 min med bil.

10 min med sykkel. Det er deilig å bo så nære jobben!

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg kjører buss....

Strekningen er 6,9 km ifølge gule sider.

Jeg må bytte buss èn gang, og vente på den et kvarter, så jeg går ut døra hjemme 45 min før jeg starter min arbeidsdag.

Gjest Violetta
Skrevet
Jeg kjører buss....

Strekningen er 6,9 km ifølge gule sider.

Jeg må bytte buss èn gang, og vente på den et kvarter, så jeg går ut døra hjemme 45 min før jeg starter min arbeidsdag.

Samme her, men jeg har akkurat 10 km. reisevei i følge Gule Sider.

Irriterende å ta buss, skulle ønske jeg hadde råd til bil, da hadde jeg brukt ca. 15 min.

Gjest pendleren
Skrevet

Totalt 45 min. Går ut døra 0710, 15 minutt bil, 25 minutt båt, 5 minutt gange, er på jobb 0755. Går helt utmerket :-)

Skrevet

Ca. 15 minutter med bil -regner med det dobbelte i rushtiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...