Gå til innhold

Fikk permanente skader av filler og hyalase

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kan bevise dette skjedde med meg på mange bilder. Gå på realself, der ser du skader. Prøv det på deg selv og se ansiktet ditt smelte!!! 

Anonymkode: 24bb3...df6

Dette skjedde etter hyalasen, så hold deg unna hva jeg sier og prøv det ut. Hold deg unna min anmeldelse og ta så mye hyalase du vil!!! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde etter hyalasen, så hold deg unna hva jeg sier og prøv det ut. Hold deg unna min anmeldelse og ta så mye hyalase du vil!!! 

Hvis ikke du har tatt hyalase burde du ikke uttale deg!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

F646BBBB-D8A0-447D-89BF-EECDDD929CA2.thumb.png.2f051176babed92c11b2f6d34f8b3bd6.png

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er velfortjent å få skader når man burde vite bedre. Det er nesten samme som med de som blir svindlet av nigeria-svindlere. 

Anonymkode: c2437...a9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er velfortjent å få skader når man burde vite bedre. Det er nesten samme som med de som blir svindlet av nigeria-svindlere. 

Anonymkode: c2437...a9c

Du høres ikke ut som et godt menneske , stakkars deg. Liker at andre blir skadet. Håper det du sier kommer tilbake til deg. :)  husk at folk stoler på behandlere som anbefaler hyalase etter komplikasjoner. Du høres kynisk ut. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du noen gang er så uheldig å bli skadet, så håper jeg noen sier: du fortjente det. Håper det skjer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, tror ikke du kan nok om dette, det går ikke an å eldes så mye på timer/ uker. Les på realself, det er mange som tar skade av det. Det er også en video hvor du ser hva som skjer når det brukes hyalase. Gå til ben talei på Instagram og se hva som skjer med hyalase !!!! Er det en tykk filler så går det bra. Ellers kan du jo prøve det ut på deg selv og se ansiktet ditt smelte

Jeg vet faktisk svært, svært, svært godt hva jeg prater om. Beklager altså, du har blitt eldre og la plutselig merke til det. 

Anonymkode: f0ca5...b5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke du har tatt hyalase burde du ikke uttale deg!!

Hvorfor krangler du med deg selv? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet faktisk svært, svært, svært godt hva jeg prater om. Beklager altså, du har blitt eldre og la plutselig merke til det. 

Prøv å ta hyalase selv, så ser du hva som skjer! Du skjønner det nok ikke før du opplever det. Gå på realself å les.  Ei som var i 20 årene fikk hyalase, hun var ikke til å kjenne igjen!! Det er mange som har blitt skadet av det rundt om.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Prøv å ta hyalase selv, så ser du hva som skjer! Du skjønner det nok ikke før du opplever det. Gå på realself å les.  Ei som var i 20 årene fikk hyalase, hun var ikke til å kjenne igjen!! Det er mange som har blitt skadet av det rundt om.

Tatt det flere ganger i løpet av årene før jeg fant en behandler som jeg var fornøyd med. 

Problemene dine kommer av aldring. Jeg skjønner det er leit å ikke kunne gi skylden på andre på at du eldes, men det skjer med oss alle sammen og er bare noe du må godta. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatt det flere ganger i løpet av årene før jeg fant en behandler som jeg var fornøyd med. 

Problemene dine kommer av aldring. Jeg skjønner det er leit å ikke kunne gi skylden på andre på at du eldes, men det skjer med oss alle sammen og er bare noe du må godta. 

Hvis det blir injected for mye, blir du uthult og det er ikke noe med aldring. Det er vanskelig å forstå når du ikke kan så mye om det. Hvorfor har noen blitt bedre av det da? Jeg har snakket med mange som har tatt skade av det! Mange, ikke her i Norge . Hvis det blir satt i større doser sprer det seg og ødelegger ditt vev. Til og med legen på en klinikk sa det. At de så at det tok mye av deres eget. Som sagt gå på realself . Det går ikke an å eldes 20 år på en uke. Og det er andre skader enn å eldes, det er dype søkk og atrofi! Men bare hold deg unna min anmeldelse og gjør som du vil. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det blir injected for mye, blir du uthult og det er ikke noe med aldring. Det er vanskelig å forstå når du ikke kan så mye om det. Hvorfor har noen blitt bedre av det da? Jeg har snakket med mange som har tatt skade av det! Mange, ikke her i Norge . Hvis det blir satt i større doser sprer det seg og ødelegger ditt vev. Til og med legen på en klinikk sa det. At de så at det tok mye av deres eget. Som sagt gå på realself . Det går ikke an å eldes 20 år på en uke. Og det er andre skader enn å eldes, det er dype søkk og atrofi! Men bare hold deg unna min anmeldelse og gjør som du vil. 

Mange jeg har snakket med som har hatt smerter og fått atrofi etter dette.  Mange som kan bevise det med bilder. Men få noen til å sprøyte deg full av det🤣

AnonymBruker
Skrevet

Og gå på Instagram å se. Der er det en video hva som skjer når det blir sprøytet inn. Legen der sier det tar din egen hyalonsyre også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og noen har blitt bedre etter 2 år. Hvordan forklarer du det med aldring? Du kan ikke mye tydeligvis

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 10.43, AnonymBruker skrev:

Det er fysisk umulig at Hyalase sprer seg fra øynene til leppene 😂

Alt du sier der, (-minus smerter) volumtap, mindre lepper, innsunkne øyne og fettap rundt øyne er a4 aldringstegn.. 

d7c1d5357ba10a041f0ce151be7436ca.jpg

Kan man ikke gjøre fettransplantasjon til feks under øynene?

Anonymkode: b2801...38f

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke gjøre fettransplantasjon til feks under øynene?

Anonymkode: b2801...38f

Jo, det går an. Og kan være tryggere enn filler. Mange som har hatt problemer med fillere. Noen går det supert for andre ikke. 

Skrevet

Det beste er å la folk prøve og lære selv.  

AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 10.40, AnonymBruker skrev:

Oddsen for at du har opplevd to så enormt sjeldne bivirkninger på to forskjellige sider er så godt som usannsynlig. Det er nok aldring du ser. Hyalase gjør forøvrig ingenting annet enn å løse opp filler, og bare filler. Så er det ikke filler der så vil det heller ikke skje noe. 

Hysk at ofte legger man ikke merke til endringer før de "plutselig" er der. Det er jo fordi det kommer så gradvis at når du endelig legger merke til det så virker det som at det omtrent skjedde over natta. 

DETTE ER BLANK LØGN!!!!!!!!

Anonymkode: 1fb6f...f1e

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg har på følelsen av at dette er samme brukeren som høvlet over meg sist gang jeg advarte mot hyalase og filler.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Hvorfor krangler du med deg selv? 

Hun krangler ikke med seg selv. Det er bare litt forvirring, fordi hun siterer sine egne innlegg. Men det hun skriver bygger bare opp under de innleggene hun siterer, så hun motsier altså ikke seg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...