Jump to content
AnonymBruker

Fikk permanente skader av filler og hyalase

Recommended Posts

AnonymBruker

Var på en klinikk på Frogner, etter en filler behandling ble jeg hoven og blå. Fikk permanente poser under øynene! Da hun som gjorde det ikke visste hva det var oppsøkte jeg en lege på en annen klinikk i sentrum. Han lurte meg til å ta hyalase på en filler som ikke skulle/kunne løses opp.  Resultatet ble helt forferdelig. Har fått svære søkk og volumtap! Ser helt forferdelig ut! Og hyalasen spredde seg. 

Anonymkode: 24bb3...df6

Fortsetter under...

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på en klinikk på Frogner, etter en filler behandling ble jeg hoven og blå. Fikk permanente poser under øynene! Da hun som gjorde det ikke visste hva det var oppsøkte jeg en lege på en annen klinikk i sentrum. Han lurte meg til å ta hyalase på en filler som ikke skulle/kunne løses opp.  Resultatet ble helt forferdelig. Har fått svære søkk og volumtap! Ser helt forferdelig ut! Og hyalasen spredde seg. 

Bilder?

Anonymkode: e9a2a...167

AnonymBruker

Men du forsto vel risikoen? Eller? Leger har bare lært basic i en bok, ser ikke helheten. Ikke overraskende i det hele tatt.

Anonymkode: c2437...a9c

AnonymBruker

Han jobber med filler og hyalase. Skulle aldri ha stolt/ hørt på han!!!

AnonymBruker

Hei!
Dette skjedde med meg også. Jeg har fortalt om det her inne på KG før, men jeg blei så motsagt av noen andre her inne. De påstod at skadene jeg hadde fått, hadde med alderen min å gjøre og ikke inngrepet. I tråden hvor jeg ble motsagt, var mitt eneste mål å fortelle min historie, slik at andre kan bli advart, og at det ikke skjer det som skjedde med deg. Men jeg fikk en del hets, noe jeg ikke skjønner hvorfor.
Jeg har ikke tatt hyalase da, men har poser under øynene. Jeg har hørt mye stygt om hyalase, og derfor har jeg ikke turt å prøve å oppløse filleren med hyalase. Jeg trodde posene skulle gå bort, men det har de ikke gjort på 10 år...
Er det lenge siden du tok hyalase? Det kan jo være at huden normaliserer seg etterhvert?
Du kan se mange hyalaseskader på RealSelf.com.
Lykke til, håper det ordner seg for deg! Og hold oss oppdatert på huden din, vær så snill! Hvis huden din normaliserer seg etterhvert, tar jeg kanskje sjansen på hyalase jeg også.

Anonymkode: 1fb6f...f1e

AnonymBruker

Hvilke klinikker er dette? 

Anonymkode: 6aa70...37f

Annonse

AnonymBruker

Hei du! Synd å høre! hva slags filler fikk du og hvordan er posene? Jeg vet/har lært at har man tendenser til fettposer så skal man ikke ha filler ! Da kan man bli hoven- få poser! 
jeg har et innlegg ute på realself også. 

det er 7 mnder siden hyalase, jeg håper virkelig det blir bedre.  Hvis du skal ta hyalase , må du isåfall ta veldig lite.

kan ikke tro at du ble motsagt når du fortalte din historie, det er jo for å skape bevissthet rundt det. Du burde få medlidenhet! 
Sånn er det ikke på andre forum. 

AnonymBruker

Har lest om mange som ikke har blitt bedre

AnonymBruker

Bildet før Og etter? 

Anonymkode: bba5c...a6b

Ishm

Kan ikke folk bare være fornøyde med seg selv 

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei du! Synd å høre! hva slags filler fikk du og hvordan er posene? Jeg vet/har lært at har man tendenser til fettposer så skal man ikke ha filler ! Da kan man bli hoven- få poser! 
jeg har et innlegg ute på realself også. 

det er 7 mnder siden hyalase, jeg håper virkelig det blir bedre.  Hvis du skal ta hyalase , må du isåfall ta veldig lite.

kan ikke tro at du ble motsagt når du fortalte din historie, det er jo for å skape bevissthet rundt det. Du burde få medlidenhet! 
Sånn er det ikke på andre forum. 

Oi, har det gått 7 måneder og så har ikke huden din blitt bedre? Ja, da vet jeg ikke om jeg tar hyalase, gitt.
Jeg tok restylane tear through. Vet ikke eksakt hvilken type restylane. Det er ca 10 år siden nå.

AnonymBruker

Nei, blitt verre over tid. Så får bare håpe jeg blir bedre om et år!

da har du en tykk filler som der er safe å løse opp.

hvor er posene?

AnonymBruker

Har også smerter

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, blitt verre over tid. Så får bare håpe jeg blir bedre om et år!

da har du en tykk filler som der er safe å løse opp.

hvor er posene?

Jeg har poser rett under øynene. De er ikke så store, men jeg så bedre ut før jeg tok tearthrough.