Gå til innhold

Fikk permanente skader av filler og hyalase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en klinikk på Frogner, etter en filler behandling ble jeg hoven og blå. Fikk permanente poser under øynene! Da hun som gjorde det ikke visste hva det var oppsøkte jeg en lege på en annen klinikk i sentrum. Han lurte meg til å ta hyalase på en filler som ikke skulle/kunne løses opp.  Resultatet ble helt forferdelig. Har fått svære søkk og volumtap! Ser helt forferdelig ut! Og hyalasen spredde seg. 

Anonymkode: 24bb3...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på en klinikk på Frogner, etter en filler behandling ble jeg hoven og blå. Fikk permanente poser under øynene! Da hun som gjorde det ikke visste hva det var oppsøkte jeg en lege på en annen klinikk i sentrum. Han lurte meg til å ta hyalase på en filler som ikke skulle/kunne løses opp.  Resultatet ble helt forferdelig. Har fått svære søkk og volumtap! Ser helt forferdelig ut! Og hyalasen spredde seg. 

Anonymkode: 24bb3...df6

Bilder?

Anonymkode: e9a2a...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du forsto vel risikoen? Eller? Leger har bare lært basic i en bok, ser ikke helheten. Ikke overraskende i det hele tatt.

Anonymkode: c2437...a9c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber med filler og hyalase. Skulle aldri ha stolt/ hørt på han!!!

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Dette skjedde med meg også. Jeg har fortalt om det her inne på KG før, men jeg blei så motsagt av noen andre her inne. De påstod at skadene jeg hadde fått, hadde med alderen min å gjøre og ikke inngrepet. I tråden hvor jeg ble motsagt, var mitt eneste mål å fortelle min historie, slik at andre kan bli advart, og at det ikke skjer det som skjedde med deg. Men jeg fikk en del hets, noe jeg ikke skjønner hvorfor.
Jeg har ikke tatt hyalase da, men har poser under øynene. Jeg har hørt mye stygt om hyalase, og derfor har jeg ikke turt å prøve å oppløse filleren med hyalase. Jeg trodde posene skulle gå bort, men det har de ikke gjort på 10 år...
Er det lenge siden du tok hyalase? Det kan jo være at huden normaliserer seg etterhvert?
Du kan se mange hyalaseskader på RealSelf.com.
Lykke til, håper det ordner seg for deg! Og hold oss oppdatert på huden din, vær så snill! Hvis huden din normaliserer seg etterhvert, tar jeg kanskje sjansen på hyalase jeg også.

Anonymkode: 1fb6f...f1e

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke klinikker er dette? 

Anonymkode: 6aa70...37f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du! Synd å høre! hva slags filler fikk du og hvordan er posene? Jeg vet/har lært at har man tendenser til fettposer så skal man ikke ha filler ! Da kan man bli hoven- få poser! 
jeg har et innlegg ute på realself også. 

det er 7 mnder siden hyalase, jeg håper virkelig det blir bedre.  Hvis du skal ta hyalase , må du isåfall ta veldig lite.

kan ikke tro at du ble motsagt når du fortalte din historie, det er jo for å skape bevissthet rundt det. Du burde få medlidenhet! 
Sånn er det ikke på andre forum. 

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om mange som ikke har blitt bedre

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet før Og etter? 

Anonymkode: bba5c...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei du! Synd å høre! hva slags filler fikk du og hvordan er posene? Jeg vet/har lært at har man tendenser til fettposer så skal man ikke ha filler ! Da kan man bli hoven- få poser! 
jeg har et innlegg ute på realself også. 

det er 7 mnder siden hyalase, jeg håper virkelig det blir bedre.  Hvis du skal ta hyalase , må du isåfall ta veldig lite.

kan ikke tro at du ble motsagt når du fortalte din historie, det er jo for å skape bevissthet rundt det. Du burde få medlidenhet! 
Sånn er det ikke på andre forum. 

Anonymkode: 24bb3...df6

Oi, har det gått 7 måneder og så har ikke huden din blitt bedre? Ja, da vet jeg ikke om jeg tar hyalase, gitt.
Jeg tok restylane tear through. Vet ikke eksakt hvilken type restylane. Det er ca 10 år siden nå.

Anonymkode: 1fb6f...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blitt verre over tid. Så får bare håpe jeg blir bedre om et år!

da har du en tykk filler som der er safe å løse opp.

hvor er posene?

Anonymkode: 24bb3...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, blitt verre over tid. Så får bare håpe jeg blir bedre om et år!

da har du en tykk filler som der er safe å løse opp.

hvor er posene?

Anonymkode: 24bb3...df6

Jeg har poser rett under øynene. De er ikke så store, men jeg så bedre ut før jeg tok tearthrough.

Anonymkode: 1fb6f...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.6.2020 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Hvilke klinikker er dette? 

Anonymkode: 6aa70...37f

Senzie. Det spredde seg så til og med leppene ble mindre. Fikk altfor mye av det enzymet. Skulle aldri hatt det. Nå må jeg leve med denne skaden

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Oi, har det gått 7 måneder og så har ikke huden din blitt bedre? Ja, da vet jeg ikke om jeg tar hyalase, gitt.
Jeg tok restylane tear through. Vet ikke eksakt hvilken type restylane. Det er ca 10 år siden nå.

Anonymkode: 1fb6f...f1e

Skadene jeg fikk var: smerter, volumtap, leppene krympa(hyalasen spredde seg) kan dokumenteres med mange bilder), øyne er mer insunkene. Ingen fett/ hyaluronsyre rundt øynene

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oddsen for at du har opplevd to så enormt sjeldne bivirkninger på to forskjellige sider er så godt som usannsynlig. Det er nok aldring du ser. Hyalase gjør forøvrig ingenting annet enn å løse opp filler, og bare filler. Så er det ikke filler der så vil det heller ikke skje noe. 

Hysk at ofte legger man ikke merke til endringer før de "plutselig" er der. Det er jo fordi det kommer så gradvis at når du endelig legger merke til det så virker det som at det omtrent skjedde over natta. 

Anonymkode: f0ca5...b5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skadene jeg fikk var: smerter, volumtap, leppene krympa(hyalasen spredde seg) kan dokumenteres med mange bilder), øyne er mer insunkene. Ingen fett/ hyaluronsyre rundt øynene

Anonymkode: 24bb3...df6

Det er fysisk umulig at Hyalase sprer seg fra øynene til leppene 😂

Alt du sier der, (-minus smerter) volumtap, mindre lepper, innsunkne øyne og fettap rundt øyne er a4 aldringstegn.. 

d7c1d5357ba10a041f0ce151be7436ca.jpg

Anonymkode: f0ca5...b5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oddsen for at du har opplevd to så enormt sjeldne bivirkninger på to forskjellige sider er så godt som usannsynlig. Det er nok aldring du ser. Hyalase gjør forøvrig ingenting annet enn å løse opp filler, og bare filler. Så er det ikke filler der så vil det heller ikke skje noe. 

Hysk at ofte legger man ikke merke til endringer før de "plutselig" er der. Det er jo fordi det kommer så gradvis at når du endelig legger merke til det så virker det som at det omtrent skjedde over natta. 

Anonymkode: f0ca5...b5e

Haha, tror ikke du kan nok om dette, det går ikke an å eldes så mye på timer/ uker. Les på realself, det er mange som tar skade av det. Det er også en video hvor du ser hva som skjer når det brukes hyalase. Gå til ben talei på Instagram og se hva som skjer med hyalase !!!! Er det en tykk filler så går det bra. Ellers kan du jo prøve det ut på deg selv og se ansiktet ditt smelte

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fysisk umulig at Hyalase sprer seg fra øynene til leppene 😂

Alt du sier der, (-minus smerter) volumtap, mindre lepper, innsunkne øyne og fettap rundt øyne er a4 aldringstegn.. 

d7c1d5357ba10a041f0ce151be7436ca.jpg

Anonymkode: f0ca5...b5e

Nei, jeg kan bevise dette skjedde med meg på mange bilder. Gå på realself, der ser du skader. Prøv det på deg selv og se ansiktet ditt smelte!!! 

Anonymkode: 24bb3...df6

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...