Gå til innhold

Eksospotte løsnet etter 2 måneders eige!

Smilii

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte en bruktbil for 2 måneder siden og eksospotten har allerede løsnet. Jeg hadde verkstedsjekk og eu kontroll før bilen skulle bli overlevert med ingen merknader. Har også 3 måneders garanti, men vet ikke helt hva denne garantien innebærer. Kjedelig at dette skjedde nå i dag, en lørdag natt til søndag. Og glad det kun var en liten egenandel pga forsikringen for å få bilberging til å løsne potta som hang og dingla. Verkstedet åpnes ikke før kl 7 på mandag, men stod ingen åpningstider under telefonen som brukes til både selging av biler og verksted (ulike åpningstider på de ulike avdelingene dems). Dette er min første bil, så usikker på om jeg skal ringe, møte opp, bestille online eller hvordan jeg skal gjøre dette.

Har dere tips til en fersk bileiger? 

Endret av Smilii
Innfylling av info og skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Smilii skrev:

Hei! Jeg kjøpte en bruktbil for 2 måneder siden og eksospotten har allerede løsnet. Jeg hadde verkstedsjekk og eu kontroll før bilen skulle bli overlevert med ingen merknader. Har også 3 måneders garanti, men vet ikke helt hva denne garantien innebærer. Kjedelig at dette skjedde nå i dag, en lørdag natt til søndag. Og glad det kun var en liten egenandel pga forsikringen for å få bilberging til å løsne potta som hang og dingla. Verkstedet åpnes ikke før kl 7 på mandag, men stod ingen åpningstider under telefonen som brukes til både selging av biler og verksted (ulike åpningstider på de ulike avdelingene dems). Dette er min første bil, så usikker på om jeg skal ringe, møte opp, bestille online eller hvordan jeg skal gjøre dette.

Har dere tips til en fersk bileiger? 

Ringer du verkstedet rundt kl.8 mandag morgen, får du en time du kan komme til de og få fiksa eksosen. Du må bare prøve å få det på bruktbil garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er forbauset over at ikke bergingsbilen ikke bare hang opp igjen potten. Det er snakk om noen klemmer eller i verste fall en bit med streng...

Eksosanlegg regnes forøvrig som slitedel som ofte ikke dekkes av noe garanti. 

Anonymkode: 93243...5bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksosanlegg er slitedel, og du får ikke igjen på garantien dessverre

Anonymkode: f0d58...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...