Tiit Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Har bada bare to ganger i sommer, og det er litt lite til å være meg. I morra blir det sikkert bading hele dagen. Har du badet mange ganger i år?
Gjest Violetta Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Hav og hav, vet ikke om det var havet en gang jeg. Men det var en strand østpå. Og jeg vasset bare. Men kanskje det teller likevel. Og så et par ganger her hvor jeg bor. Vasset altså. Jeg er en pingle.
Tiit Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2005 Hav og hav, vet ikke om det var havet en gang jeg. Men det var en strand østpå. Og jeg vasset bare. Men kanskje det teller likevel. Og så et par ganger her hvor jeg bor. Vasset altså. Jeg er en pingle. Beklager, vassing teller ikke Her er det snakk om svømming, altså; minst 4 tak, med hele kroppen under vann og beina opp fra bunnen.
Gjest Violetta Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Beklager, vassing teller ikke Her er det snakk om svømming, altså; minst 4 tak, med hele kroppen under vann og beina opp fra bunnen. Da snakker vi om ca. tre år. Og jeg rødmer ikke en gang. Bare bittelitt
Gjest Milah Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Nei, har ikke badet i det hele tatt i år. Og jeg tror ikke jeg kommer til å badet i havet, er ikke noe hav i nærheten av her jeg bor, og har ingen planer om ferie heller. Men å bade, det skal jeg gjøre. Venter på at vannet skal få varmet seg litt opp..
Gjest lilletroll Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Har du badet mange ganger i år? Nei, er du gal? Ingen ganger i sjøen for mitt vedkommende...men èn gang i et barnebasseng med 33 grader
aline Skrevet 5. juli 2005 #9 Skrevet 5. juli 2005 ikke enda, men drømmer om strand og hav nå, og hadde tatt kaldt vann når som helst om dagen... føler jeg blir levende kokt jeg, og skjønner godt at kreps og hummer blir røde.... :o
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 Nei, det har jeg ikke enda, men satser på et bad i morgen! Ooooom det ikke er for kaldt da
Gjest Hel Skrevet 5. juli 2005 #11 Skrevet 5. juli 2005 Jeg gjorde det tidligere i juni! :D Var iskaldt men gøy.
Diktern Skrevet 5. juli 2005 #12 Skrevet 5. juli 2005 Ikke i havet, men i innsjøen like ved der jeg bor bada jeg 30 april... Ca. 10 grader. Nå nærmer det seg 20. Bading er gøy!
Fibonacci Skrevet 5. juli 2005 #14 Skrevet 5. juli 2005 Jepp, har badet en gang i sjøen, litt over 18 grader og DEILIG
Murf Skrevet 5. juli 2005 #16 Skrevet 5. juli 2005 niks! (bortskjemt eks-sørlending som insisterer på at vannet skal være over 20 grader) badet 2 ganger i fjor (kjæresten min mente jeg brukte det første halvåret på å komme uti) Murf
Malie Skrevet 5. juli 2005 #17 Skrevet 5. juli 2005 Har ikke badet i år nei.. bare vasset litt.. Kommer nok til å vente til vi reiser til Danmark seinere i sommer. Liker meg bedre på en fin sandstrand enn på steinene her i fjæra..
tommeline Skrevet 6. juli 2005 #18 Skrevet 6. juli 2005 Ikke enda, men til helgen... Da skal jeg bade i havet, regner med at det er kaldt, men det gjør ingenting!
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #19 Skrevet 6. juli 2005 Nei, dette er den verste sommeren jeg har sett her i kristiansand! ¨ Men jeg har derimot sittet på holme i ca 4 timer i bikinioverdel, det er også sommer-aktig så det så :D
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2005 #20 Skrevet 6. juli 2005 Pleier å være tidlig ute med badingen, men ikke i år. Så langt har jeg bare badet fire ganger, alle i sjøen. Som linsebruker er jeg ikke så glad i ferskvann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå