AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Den siste uken har de nedre fortennene mine flyttet på seg, og jeg kan merke forskjell fra dag til dag. Hvordan i all verden er dette mulig? Jeg skal selvfølgelig til tannlegen tidlig i neste uke, men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg har tannkjøttbetennelse der tennene flytter på seg, men de bør vel ikke flytte på seg så raskt likevel? De er litt løse når jeg rikker på dem, men ikke veldig. Jeg er nå ganske bekymret for alvorlig sykdom som kreft i munnhulen. Noen som vet hva det kan skyldes? Anonymkode: 3cdef...da7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Er for øvrig 21 år. Anonymkode: 3cdef...da7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Hvor god plass til tenner har du i munnen? Jeg har veldig liten plass i min munn, og har noen tenner nede som jeg opplever som løse, men som tannlegen sier sitter bom fast. De flytter litt på seg i den forstand at de snur seg (om det ga mening) da det egentlig ikke er plass til dem. Både jeg og tannlegen kan se at de snur litt på seg, og for min del skyldes det som sagt at det ikke er plass til alle tennene mine. Anonymkode: 3d4f8...681
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå