AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Hei! Jeg har en liten «klump» i nakken... Jeg oppdaget den først for to år siden eller noe sånt, og jeg kjenner den bare når jeg bøyer nakken fremover... Den er ikke særlig stor, ikke bevegelig, altså kjennes litt ut som bein... Jeg lurte bare på hva dette kan være for noe... Noen som har peiling? Anonymkode: 95cfa...17c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Kan godt være en lipom (fettkul). Ikke farlig, men bør sjekkes av lege for å få utelukket andre ting. Anonymkode: 892a3...06c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Eller, når du sier den kjennes ut som bein... kan det rett og slett være en nakkevirvel du kjenner..? I alle fall, la legen ta en sjekk, det er det de er der for. Anonymkode: 892a3...06c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller, når du sier den kjennes ut som bein... kan det rett og slett være en nakkevirvel du kjenner..? I alle fall, la legen ta en sjekk, det er det de er der for. Anonymkode: 892a3...06c Ja, tenkte at det kunne være en nakkevirvel med tanke på at den aldri har vokst i størrelse, men det er vanskelig å si... Anonymkode: 95cfa...17c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Buffalo hump? Har selv fått det pga Prednisolon. Anonymkode: 93abb...dfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå