Gå til innhold

Trenger hjelp - ingenting skjer når jeg trykker på ta bilde knappen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd både det kameraet som fulgte med mobilen, men også flere apper jeg har og ingen av de reagerer eller tar bilde når jeg trykker på knappen.

Har ikke kommet borti noe som jeg vet om, så vet ikke om det er mobilen som begynner å bli dårlig eller har jeg kommet borti noe?  Noen som vet hva det kan være? Alle de andre knappene fungerer helt fint, jeg kan f.eks endre filtre, portrett osv, men å ta bilde fungerer ikke ☹

Anonymkode: b1b6b...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta omstart av telefonen. Ikke bare av og på, men det som heter «soft reset». Google navnet på telefonen og soft reset for å se hvordan det utføres. Etter det oppdaterer du operativsystem og alle apper. 
 

Hvis ikke det virker må du fortelle hvilken telefon du har og hvilken utgave av operativsystem den har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baker Harepus skrev:

Ta omstart av telefonen. Ikke bare av og på, men det som heter «soft reset». Google navnet på telefonen og soft reset for å se hvordan det utføres. Etter det oppdaterer du operativsystem og alle apper. 
 

Hvis ikke det virker må du fortelle hvilken telefon du har og hvilken utgave av operativsystem den har. 

Jeg har både prøvd å skru den på og av på vanlig måte og tatt factory reset. Men den har fortsatt problemet med at visse steder på skjermem ikke reagerer. Vet du hva annet jeg kan gjøre?

Anonymkode: b1b6b...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er generelt at skjermen ikke reagerer, dvs uavhengig av hvilken app du bruker så har du en fysisk feil. Da må den på verksted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...