Gå til innhold

Hud og Spa Akademiet Trondheim


Christina321

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om noen har erfaringer fra Hud og Spa akademiet i Trondheim?

Ser det både er og positive og negative, men mest negative kommentarer om skolen for en del år siden. Hadde vært veldig fint om noen kunne komme med noen nyere erfaringer 😊

 

Endret av Christina321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg gikk på Hud og Spa Akademiet året 2019/2020, og jeg kan intet annet enn å fraråde deg på det sterkeste å ikke starte! Selv om du nå kanskje har søk og kommet inn.. IKKE begynn der!!! Vi var 23 som startet og kun 8 tok eksamen. Det er så mye å klage på at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Det er så useriøst og upedagogisk hele opplegget, og skolen har et veldig dårlig rykte på seg. Mange har hatt det mest psykisk tøffe året i sitt liv pga hvordan lærerne behandlet oss. Og nei, jeg er ikke alene om denne meningen, og nei, jeg er ikke en elev som sluntrer unna og klager for ingenting. Det finnes ingen plan eller oversikt over ukene/årsplan. Ingenting er under kontroll verken når det kommer til blant annet fravær, karakterer, prøver og undervisning. Vi har hatt fulle dager hver fredag og startet mye tidligere med kundekvelder enn det som står i kontrakten! Kun for utnytting av gratis arbeidskraft!

Gjør deg selv en tjeneste og ikke start på Hud og Helvette... Ta kurs, velg en annen skole, hva som helst. Bare ikke start der❤️

Anonymkode: 8b3f3...65e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...