AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Tester ut allergimedisiner nå siden jeg ikke er superfornøyd med Cetirizin har jeg prøvd Loratidin en ukes tid. Øynene mine klør mye mindre og jeg tror nesekløen er bedret også. De første dagene på Loratidin ble jeg forferdelig trøtt, det kan selvsagt være tilfeldig men det er litt påfallende. Er ikke fullt så trøtt nå etter å gått på de en uke. Loratidin skal jo ikke være søvndyssende har jeg hørt, men kan det være bare i begynnelsen jeg blir trøtt av de? Hvor lenge må man gå på annet merke før man merker forskjell? Tenkte prøve Aerius også siden jeg har de tilgjengelig i husstanden. Anonymkode: 76e2e...ef2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Noen reagerer med trøtthet selv om det ikke er den vanligste bivirkningen, det pleier å gå over etter 1-2 ukers bruk. De skal virke ganske fort, du får nok ikke noen bedre effekt av de enn det du har nå. Jeg må kombinere to forskjellige allergitabletter og bruke kortisonspray og allergiøyedråper i tillegg. Anonymkode: 21898...ff5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen reagerer med trøtthet selv om det ikke er den vanligste bivirkningen, det pleier å gå over etter 1-2 ukers bruk. De skal virke ganske fort, du får nok ikke noen bedre effekt av de enn det du har nå. Jeg må kombinere to forskjellige allergitabletter og bruke kortisonspray og allergiøyedråper i tillegg. Anonymkode: 21898...ff5 Jeg går allerede på øyedråper og nesespray, men synes Loratidin virker mye bedre på øyeplagene mine enn cetirizin. Neseplagene også. Anonymkode: 76e2e...ef2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå