Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har datet en fyr i 2 mnd. Jeg er i starten av 20-årene, han i slutten. Jeg håper at vi blir kjærester etterhvert, for jeg er veldig forelsket.

Jeg dro til han igår, og så skulle vi dra til stranden og bade. Men jeg fikk mensen igår, og det er vanligvis lite blod 1.dag. Så når jeg kom til han, så ville han ha sex før vi dro, men jeg sa det var første dag med mens. Han virket litt nølende men sa ingenting, men etter han hadde tatt penis inni meg så såg han jo blod på pikken. Da dro han inn i dusjen, og etterpå sa han at han bare synes at mensen blod er turn-off.... Jeg ble litt såret av dette, men jeg skjønte jo at det var mensen og ikke meg som var turn off.

Men så skjedde det noe forferdelig flaut når vi dro på stranden. Vi badet først, og så låg vi veldig lenge på stranden etter det. Etter kanskje en halvtime skulle jeg reise meg opp, men innsiden av lårene mine var dekt av størknet blod. Og det var han som måtte kommentere det til meg... Jeg pleier aldri å blø som dette på dag 1! 

Jeg føler meg så ekkel og som en "gris" faktisk. Jeg kan jo ikke noe for det, og det sa jo han og, men jeg følte det ble så grisete og at jeg burde sagt nei til å vær på stranden den dagen. Og spesielt siden han sa mensen blod er turn off. Nå er jeg redd han ikke glemmer dette bildet av meg😥

Anonymkode: d914d...db3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert det er så krise som du tror. En av de første gangene jeg hadde sex med min nåværende samboer blødde jeg ut hele sengen hans. Type styrtblødning fra underlivet, så ut som noen hadde blitt drept der. Da hadde vi kjent hverandre i kanskje en måneds tid. I ettertid har han fortalt at han endte opp med å bare kaste laknene. Jeg tenker også at løpet var kjørt, følte meg superekkel og litt dum som ikke visste at mensen tydeligvis var i gang. Men det gikk helt fint det, vi hoppet i dusjen, skiftet på senga, jeg ga han en blowjob, og vi levde lykkelig i alle våre dager :ler: 

Anonymkode: de521...e9c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da er han en sart liten blomst du klarer deg fint uten. Og neste gang kan du huske tampong og enten skifte den, eller la være å bade. På stranden kan du dra uansett 🌸😊

Anonymkode: 717c4...16f

• Liker 18
Gjest Milou
Skrevet

ååå kjære deg<3

Du er en dame, og vi fleste damer blør, å det er normalt. 

Du sa til han at du hadde mensen og da gjorde han d fortsatt, jeg syns faktisk det var slemt av han og prøve og pule deg og si at det var turn off. Nei fysj ikke finn på og bli sammen med han

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen ikke vil ha sex når jeg har mensen.. Han trenger ihvertfall ikke løpe i dusjen og si at det er turn off å pule deg når du har mensen

Anonymkode: 0d20b...e6a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, så ille er det ikke :) Hvis dere er i ferd med å bli sammen og han dumper deg pga dette er han ikke noe å samle på. 

Anonymkode: d7249...cd3

• Liker 5
Skrevet

Hvis han blir så frynsete bare av mensblod så er han ikke noe å satse på. I et langvarig forhold opplever man hverandre i eklere situasjoner enn litt mens på pikk eller lår. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Om han dumper deg grunnet dette, var han ikke den rette i utgangspunktet. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi damer har denne forbannelsen over oss, så her må mannfolka rette seg opp og være støtte de gangene det er ekstra tøft. For eksempel ved slike uhell som du hadde, da trenger vi en som gir en klapp på skuldera og sier det går bra, gi gode ord og kjærlighet. 

Menn som ikke tåler mensen er bare 😬, sikkert samme mannfolka som løper fra edderkopper og unngår å skifte bleie på ungen til du kommer hjem. 

Anonymkode: f57c7...af6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En mann i slutten av 20-årene som løper i dusjen av å se blod på pikken? :hoho: 

Da hadde jeg tatt en prat nedi han, og sagt at siden jeg ikke har sex med småunger så må han ta seg sammen og oppføre seg som en person over 8 år. Makan til barnslig tull og fjas.

Anonymkode: 4a06a...ff5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

På vei til stranda kunne du kjøpt tampong. 

Anonymkode: 69027...0b4

Skrevet

Altså, han jeg faktisk gifta meg med tok dette på strak arm som 20-åring da vi hadde datet i 2 måneder (blødde i senga hans, mensen kom unormalt tidlig). Skjønner at du føler at det er flaut, men dette er helt naturlig, og forstår han ikke såpass ,er det like greit å bli kvitt fyren. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du blir dumpa pga dette så er det en kjekk måte å finne ut at han ikke er verdt tiden din. Hvis han ikke tåler slike ting, hva med andre ting som kan skje under sex eller om dere skulle gå så langt som å få barn etc? 
Det var uheldig, men det er en helt naturlig ting. Han hadde ikke trengt å si at det var turn off...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av 20 årene og jeg har aldri opplevd at en fyr løper når han har sett mensen blod. Vi bare la et håndkle på sengen og hadde sex.. Jeg skjønner at du føler at det er flaut men ikke tenk på det. Akkurat som de andre har skrevet, hvis han dumper deg pga dette så er han ikke noe samle på. Man skulle tro at en mann i slutten av 20 årene hadde sett og opplevd enn del. 

Anonymkode: a7b18...e25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er overhodet ingen ekkel gris. Om noen av dere er en ekkel gris er det ham, fordi han er så utrolig umoden at han oppfører seg sånn! Det at du blødde ekstra mye på stranden har sannsynligvis sammenheng med at dere hadde sex tidligere på dagen, da "dro" penisen hans ut litt blod (utrolig dårlig forklaring, sorry) som ellers ville ligget lenger i skjeden og som kanskje egentlig hadde planlagt å komme ut i morgen. Så det er egentlig hans feil at du hadde blod på lårene på stranden. Hans feil, ettersom det var han som ønsket sex på tross av at du sa klart fra om at du hadde mensen. 

Anonymkode: 46c43...132

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har datet en fyr i 2 mnd. Jeg er i starten av 20-årene, han i slutten. Jeg håper at vi blir kjærester etterhvert, for jeg er veldig forelsket.

Jeg dro til han igår, og så skulle vi dra til stranden og bade. Men jeg fikk mensen igår, og det er vanligvis lite blod 1.dag. Så når jeg kom til han, så ville han ha sex før vi dro, men jeg sa det var første dag med mens. Han virket litt nølende men sa ingenting, men etter han hadde tatt penis inni meg så såg han jo blod på pikken. Da dro han inn i dusjen, og etterpå sa han at han bare synes at mensen blod er turn-off.... Jeg ble litt såret av dette, men jeg skjønte jo at det var mensen og ikke meg som var turn off.

Men så skjedde det noe forferdelig flaut når vi dro på stranden. Vi badet først, og så låg vi veldig lenge på stranden etter det. Etter kanskje en halvtime skulle jeg reise meg opp, men innsiden av lårene mine var dekt av størknet blod. Og det var han som måtte kommentere det til meg... Jeg pleier aldri å blø som dette på dag 1! 

Jeg føler meg så ekkel og som en "gris" faktisk. Jeg kan jo ikke noe for det, og det sa jo han og, men jeg følte det ble så grisete og at jeg burde sagt nei til å vær på stranden den dagen. Og spesielt siden han sa mensen blod er turn off. Nå er jeg redd han ikke glemmer dette bildet av meg😥

Slapp av! Det er bare mensen og blod, altså en helt naturlig og normal del av å være kvinne! Om han synes det er ekkelt da er han umoden og ikke noe for deg. Ekte menn blir ikke skremt av blod og mensen!

Hva han mener og synes skal du ikke bry deg om. Mensen er så vanlig at du skal være glad mensen kommer som normalt. 

Anonymkode: 06eca...228

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Saph skrev:

Hvis han blir så frynsete bare av mensblod så er han ikke noe å satse på. I et langvarig forhold opplever man hverandre i eklere situasjoner enn litt mens på pikk eller lår. 

100% riktig

Anonymkode: 06eca...228

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2020 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert det er så krise som du tror. En av de første gangene jeg hadde sex med min nåværende samboer blødde jeg ut hele sengen hans. Type styrtblødning fra underlivet, så ut som noen hadde blitt drept der. Da hadde vi kjent hverandre i kanskje en måneds tid. I ettertid har han fortalt at han endte opp med å bare kaste laknene. Jeg tenker også at løpet var kjørt, følte meg superekkel og litt dum som ikke visste at mensen tydeligvis var i gang. Men det gikk helt fint det, vi hoppet i dusjen, skiftet på senga, jeg ga han en blowjob, og vi levde lykkelig i alle våre dager :ler: 

Anonymkode: de521...e9c

Særlig at dere lever lykkelig i alle deres dager😀

På 26.6.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev:

han synes du er turn off og ikke mensen. Alle jeg har vært sammen med og hatt sex med har ikke brydd seg om mensen. Han er i slutten av tyveårene, noe som betyr at han sikkert vil ha et langvarig forhold barn, da kommer han nok til å dumpe deg på sikt, for en på 21 er for umoden i hodet til langvarige forhold og å få barn med. Du virker også veldig umoden og kjedelig, med tanke på at du må lage et innlegg som er detaljert om sexlivet til en du har datet i to måneder. Menn på min alder går etter umodne 21 åringer, men skjønner hver gang etter litt dating at de vil ha noe mer, som disse damene ikke klarer å gi de. Finn noen på din egen alder, så vi damer i slutten av tyveårene kan få de mennene som er i slutten av tyveårene, så vi får stiftet familie, noe vi ikke kan med menn på 30/34 da de allerede har unger med en annen dame. Og så disse mennene kan få en ordentlig dame med erfaring og som kan gi de det de fortjener. 

Anonymkode: f2e91...c5f

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig at dere lever lykkelig i alle deres dager😀

han synes du er turn off og ikke mensen. Alle jeg har vært sammen med og hatt sex med har ikke brydd seg om mensen. Han er i slutten av tyveårene, noe som betyr at han sikkert vil ha et langvarig forhold barn, da kommer han nok til å dumpe deg på sikt, for en på 21 er for umoden i hodet til langvarige forhold og å få barn med. Du virker også veldig umoden og kjedelig, med tanke på at du må lage et innlegg som er detaljert om sexlivet til en du har datet i to måneder. Menn på min alder går etter umodne 21 åringer, men skjønner hver gang etter litt dating at de vil ha noe mer, som disse damene ikke klarer å gi de. Finn noen på din egen alder, så vi damer i slutten av tyveårene kan få de mennene som er i slutten av tyveårene, så vi får stiftet familie, noe vi ikke kan med menn på 30/34 da de allerede har unger med en annen dame. Og så disse mennene kan få en ordentlig dame med erfaring og som kan gi de det de fortjener. 

Anonymkode: f2e91...c5f

Har du det bra eller? 😅 Det finne mange menn på 30 og oppover som ikke har barn. 

Anonymkode: a7b18...e25

• Liker 4
Skrevet

Herregud, det er ingen big deal i det hele tatt. Mensen er en del av livet og noe begge kjønn må forholde seg til. Er du i et forhold, så må man som mann forholde seg til mensen, flekker på klærne, blodig sengetøy, humør svingninger, kunne kjøpe bind eller tamponger uten å te seg som et barn osv er alt en del av å være voksen. 
Jeg tror TS har møtt en umoden fyr, eller en pingle, eller kanskje begge deler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...